pas un polaroïd.

Updated on Mar 16, 2009
H&M jacket - shirt - jeans - H&M shoes - necklace
PREVIOUS
NEXT
Vote_link
13 votes
Comment_link
18 comments
Fav_link
3 favorites
Mail-iconrectangle
Facebook
Twitter
Googleplus
Tumblr
SHARE
Ann 's thoughts:

Little like the british girl, but I think you can wear the jacket also with a rosy dress or something else…

cheers!

COMMENTS (18)

megapixels
megapixels on June 08
I love this outfit! especially the jacket!
nia
nia on May 09
love yer blazer and necklace! lovely XD
yayyraia
yayyraia on May 09
I loveeee yer blazer :D
Tashii
Tashii on April 28
I wanna steal your blazer!! haha. love your outfit!
Trangdai
Trangdai on April 15
I love that blazer its really cute. The necklaces compliment it very well.
licali2003
licali2003 on March 22
:O your jacket is reallly nice!
Guatencanta
Guatencanta on March 19
i like your multiple necklaces! btw: It shows in all your outfits how you love blue... nice!
Ann
Ann on March 20
thanks, and wow I've never noticed my penchant for the colour blue :)
yourenotthatcool
yourenotthatcool on March 19
I love the blazers and the necklaces (:
kooffy7
kooffy7 on March 17
i love ur blazer.. every single detail of it!! :) and ur pile of gold necklaces is wat i really want...
yandeli
yandeli on March 16
yeah!! love the jacket
eve
eve on March 16
love your navy jacket!
iheartdresses
iheartdresses on March 16
i love love this look! that blazer is just perfect and looks so flattering on u:) and i love itpaired with the jeans and also love ur layering of necklaces, very chic!:)
featherlou
featherlou on March 16
nice photo, such a cute blazer!
blueblonde108
blueblonde108 on March 16
love the blazer.
banaANAS
banaANAS on March 16
i like this it cute
Pink_Champagne
Pink_Champagne on March 16
nice neckalces!
sallycee
sallycee on March 16
i'm a sucker for blazers lately and yours is just adorable!!
Jasna
Jasna on March 16
Luv your blazer! = CHIC XX
Please log in. Don't have an account? Sign up here.
or login below
Username
Password