First week of Uni

Updated on Mar 12, 2009
hat - blouse - pants - boots - accessories
5564419944 10328167216 7330906171
PREVIOUS
NEXT
Vote_link
8 votes
Comment_link
12 comments
Fav_link
0 favorites
Mail-iconrectangle
Facebook
Twitter
Googleplus
Tumblr
SHARE
cloudo3 's Thoughts:

was fun :D met a lot of cool, interesting people :D
but i already have heaps of assignments..sigh

anyway .. yay for the weekend ..

random note: the other week i saw the N*E*R*D show (which was awesome, btw) then me, my sister and some friends crashed at a hotel … one of the bedrooms had a mirror on the ceiling…kinkayyy lol lol

Comments (12)

Shabby_chic
Shabby_chic on March 27
The last pic was nice n interesting indeed, like ur white tee!
aivanmagno
aivanmagno on March 20
I love the third pic. Cool shirt too.
cloudo3
cloudo3 on March 23
thanks its a Crystal Castles t-shirt
DigitalLove
DigitalLove on March 18
Hahaha mirror ceiling :D Love your style!
cloudo3
cloudo3 on March 19
thanks <3
VANESSADATORRE
VANESSADATORRE on March 18
thx for ur comment!! love ur last one pic!!! http://www.miticavanessa.blogspot.com/
pepita4
pepita4 on March 14
i love the last pic, cute outfits :)
cocorosa
cocorosa on March 14
love the pants and these boots are awesome!! and that t-shirt is awesome!
hirondelle
hirondelle on March 14
great last pic
Haylilly
Haylilly on March 14
hi!! thanks for ur lovely comment.. but dont know what happened, my post was deleted and i had to re-post.. dont u mind leaving ur comment again, please? it was a really nice comment... i'd be really happy! thank uu :) by the way.. that last photo is really funny and adorable.. hehe ur pose is cute.. and that's a big mirror!
lforlmr
lforlmr on March 13
hot hot hot hot, and the mirror on the ceiling is classic who knows what you got up to that night lol ;)
fashion_disciple
fashion_disciple on March 13
super cool look... very stylish
Starrgirl
Starrgirl on March 13
I really like your outfit and hair color! Oh and the mirror on the ceiling lol
cloudo3
cloudo3 on March 14
such a huge compliment.. thanks <3
CherryBlossomGirl
CherryBlossomGirl on March 13
cute and wow a mirror on the ceiling- sexy ;)
cloudo3
cloudo3 on March 13
haha! thanks :D
Users you may like
constance_victoria
constance_victoria from London, United Kingdom
HAUTE_AND_REBELLIOUS
HAUTE_AND_REBELLIOUS from Los Angeles, CA
chellelaabelle
chellelaabelle from San Francisco, CA
VickyViolet
VickyViolet from Antwerp, Belgium
CutiePieMarzia
CutiePieMarzia from Vicenza, Italy
Please log in. Don't have an account? Sign up here.
or login below
Username
Password