study time

Updated on Mar 08, 2009
moms shirt - thrifted skirt - megashoes boots
3070415751 4148858136 2582037409 2100115471 8239833616
PREVIOUS
NEXT
Vote_link
33 votes
Comment_link
31 comments
Fav_link
2 favorites
Mail-iconrectangle
Facebook
Twitter
Googleplus
Tumblr
SHARE
xelayu 's Thoughts:

just got back from NMAT review…i cant believe i have “classes” even on sundays…i really do hope these sessions help, wish me luck guys!!!!:D medical school=all white uniforms :( ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhk!

Comments (31)

justbenatural
justbenatural on March 18
Such a cute uniform!
kitschmoog
kitschmoog on July 03
so pretty !
quoththeravenx
quoththeravenx on April 12
Very japanese schoolgirl look :D
jogo
jogo on April 12
i want that skirt!
eve
eve on April 02
wow go preppy go preppy go... love....it so much... cute n your skirt...aw
StephanieMaya
StephanieMaya on April 01
This is massive adorableness, espesh w/ the glasses!
Shabby_chic
Shabby_chic on March 28
I like this look too, very college with a bit of rebellious vibe. Where did u get the long stockings btw, i'd been trying to find one!!
raleene
raleene on March 25
soooo cuuute
xelayu
xelayu on March 25
thank u so much!!!!<3
Namine16
Namine16 on March 25
omigosh, this is so like japanese-school-girl outfit. uber cute
xelayu
xelayu on March 25
hahah, thank u dear!!:3
intogurumuhk
intogurumuhk on March 17
school girrrrrrl! cute
supervillain
supervillain on March 17
Aww, this is sooooo cute!!!! Where do you study? (:
supervillain
supervillain on March 27
OMG!!!!!!! I knew it! I thought you looked familiar but I got confused cause I thought you were taking up medicine na. I had my dreadful orals then -- or sign-ups for that. I can't remember. What year are you in? (:
xelayu
xelayu on March 17
and thank u so much pala!!!:D hahah, you're so sweet :)
xelayu
xelayu on March 17
haha, right now? admu :D the nmat reviews take place somewhere in katip :D im not sure, but i think i saw u in the health sci dept before, signing up for sci10?:)
m3grac3
m3grac3 on March 12
Reaally cute.
Sheiqs
Sheiqs on March 10
I LOUVE the school girl look! Hmm! I've always wanted to wear something like this. Actually I did but that was just for our class picture. Im afraid people will stare too much
xelayu
xelayu on March 10
thanks dear!!:D dont be afraid, let them stare, haha!!!:D im sure u'll look great!!!:D
nathanielt148
nathanielt148 on March 09
I like the tie and the skirt, you look great!
xelayu
xelayu on March 10
thank you!! :)
wwwardrobe
wwwardrobe on March 08
veryy cute. those frames look great on you.
xelayu
xelayu on March 09
thank u so much!!! <3!
xyza
xyza on March 08
love ur outfit! ur socks rocks...^_^
xelayu
xelayu on March 09
thanks dear!
artificialsweetener
artificialsweetener on March 08
im in love with your socks and shoes.
xelayu
xelayu on March 09
<3 thank u!
Martti
Martti on March 08
brilliant! love all!!
WickedPlumVintage
WickedPlumVintage on March 08
OMG it's like super Hermione!!!!! I LOVE IT!!!!
xelayu
xelayu on March 09
hahaha, you're so cute! thanks dear!:D
gabiatch
gabiatch on March 08
love the booties!
skyhigh
skyhigh on March 08
i like it! :D
xelayu
xelayu on March 09
thank you!!:)
Fashionreloading
Fashionreloading on March 08
really cute =]
superkaxe
superkaxe on March 08
love the knee high socks!
xelayu
xelayu on March 08
thanks :)!!
JessicaII
JessicaII on March 08
Love everything on this outfit!! I voted chic! ;)
xelayu
xelayu on March 08
thank you soooo much!!!<3
kfab
kfab on March 08
adorable!
xelayu
xelayu on March 08
thank u dear!:)
siof
siof on March 08
Love the stockings and shoes combo
xelayu
xelayu on March 08
thank u so much!:D
farsprinsesse
farsprinsesse on March 08
oh how sad to stay at school on sundays!! But you look chic!!
xelayu
xelayu on March 08
really really sad...:( but your comments always cheer me up!thanks dear!:)
YOUTHAGAINSTFASHlON
YOUTHAGAINSTFASHlON on March 08
Lets me think of Gossip Girl too! XD
xelayu
xelayu on March 08
thanks to you and karl, i think of GG now too!! i never really thought about it until u guys mentioned it, hahah:D
Jasna
Jasna on March 08
Love over the knee socks and booties!! = CHIC XX
xelayu
xelayu on March 08
thanks dear!!!:D
inKARLcerating
inKARLcerating on March 08
omy! asian serena van der woodsen! love this!
xelayu
xelayu on March 08
haha, onga noh, similar to her style pala, thank u so much!!!:D
micchie
micchie on March 08
This is beyond cute!! I love it
xelayu
xelayu on March 08
awww, thank u dear!!!!<3
Please log in. Don't have an account? Sign up here.
or login below
Username
Password