Even her smile looks like a frown...

Updated on Jan 27, 2009
from my mom blouse - Zara belt - Renegade Folk skirt - Mango earrings - Zara sho
3696022174 10008273077 5259315308 3997621301 6037571646
PREVIOUS
NEXT
Vote_link
21 votes
Comment_link
50 comments
Fav_link
1 favorite
Mail-iconrectangle
Facebook
Twitter
Googleplus
Tumblr
SHARE
joannaladrido 's Thoughts:

…She’s seen her share of devils in this angel town…

Still not feeling well today. Actually, I feel worse. Health-wise, I almost had an anaphylactic reaction today. I got really bad allergies from eating polvoron which is a popular milk dessert back here. Ended up getting really bad rashes and I couldn’t even feel my tongue anymore since it was getting swollen already.

I look super sleepy in the photos since I’ve been on two 25mg Iterax tablets every four hours to prevent another reaction from starting up.

Funny thing is, things ended up getting worse (as if that was possible stil!!!) Yes, life always knows how to kick you and stab you in the back when you’re already all rundown, face flat on the floor… gasping for air. There were just some people who were downright mean and inappropriate with no provocation on my part whatsoever. It’s sad to have to deal with that kind of abuse and maltreatment when you’re already physically beaten up. I don’t think I had anymore strength to fight for myself. Sometimes, we have got to roll with the punches and smile even if that’s the hardest thing ever. Because when it comes to pain… Life always has more.

I dealt with the issue by remembering what Eleanor Roosevelt said, “No one has the right to make you feel inferior without your consent.”

On the upside, I dressed up with a lot of color today. I needed a rainbow to make me smile after the catastrophic 24 hours. Sigh. I hope tomorrow becomes a better day.

Comments (50)

NathaliaV
NathaliaV on August 01
beautiful
flyingiman
flyingiman on August 29
awesome
bjkdAnc3r
bjkdAnc3r on March 17
awesome skirt.
lilmisscheerful
lilmisscheerful on February 08
i love your top and the shoes !!
joannaladrido
joannaladrido on February 08
thanks babe!!!!
CrystalCharm
CrystalCharm on February 02
Oooo! i love the bright turquoise top!
joannaladrido
joannaladrido on February 05
thanks dear!!
LibertyBelle
LibertyBelle on January 31
great outfit
joannaladrido
joannaladrido on January 31
thanks!!!!
Erzsebet
Erzsebet on January 28
Just only one bad day, forget about it :)
joannaladrido
joannaladrido on January 28
i did! hahaha it was just a bad day!!! :) haha
deathbyplatforms
deathbyplatforms on January 28
this is such a cute outfit! i especially love the skirt. awww, hope you get better babe!:)
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks babe!!! you are such a sweetheart!!!!
kfab
kfab on January 28
cute skirt!
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks dearest!!!!
inKARLcerating
inKARLcerating on January 28
i loove yer new hair!! whata lovely color to look at! gret styling again.. oh dear hugssss.. sorry ta hear bout that.. il pray ul feel better! mwah JL!!
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks so much karl!!! haha i am very honored you think so babe!!!
dora
dora on January 28
love the colors on you!!
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks so much dora!!!
marybeatrice
marybeatrice on January 28
I super love the skirt!! hope you'll feel better soon!! :)
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks so much!!!!
aysing
aysing on January 28
what an eyecandy! :) hope ur feeling better. :D
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks dear!
supervillain
supervillain on January 28
The colors indeed balance out an otherwise gloomy day. Feel better!
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks dearest!
kooffy7
kooffy7 on January 27
very pretty skirt JL.. and im sorry about the allergies and health problems.. hope u feel better! get some rest babe...
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks so much dear!!
Majeigh
Majeigh on January 27
love the colors!
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks dearest!!!
jessie77us
jessie77us on January 27
this is too cute!
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks jessie!!!
Gboy
Gboy on January 27
love the candy colors!!
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks G!
chamcham
chamcham on January 27
RETRO REVIVE :) LOVE IT :) you do look sleepy but like sleepy as in modling like sleepy. that does make sense ? hehe
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks so much! cheers! hahaha i was sleeeepy!!! seriously! teeeeheee!!!
sweetcandylove
sweetcandylove on January 27
awwww... feel better soon dearie. it seems like almost everyone is feeling a bit down these past few days. must be with the planets or something. you are still looking very fab no matter what. ;)
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks dearest! i know! i wonder what it is thats causing this!!! its so sad :( haha
Starian
Starian on January 27
cute! i love your shoeeeesss ah :D
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks starian!!!
lish
lish on January 27
love the skirt. i hope that tomorrow will be less tough on you. =)
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks so much lish!!! cheers!it was better today!!!!
fugee
fugee on January 27
love the colors of your outfit!!! reminds me of summer which is getting close :)
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks so much fugee!!! cheers!!!! i know i cant wait!!!!
taylorlbee
taylorlbee on January 27
I love your skirt its gorgeous.
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks darling!!!
lirys
lirys on January 27
you know what. i think we're from the same univ... i think i saw you way back 2007? hahaha lmao. great skirt :D
joannaladrido
joannaladrido on January 28
you were from dlsu as well? small world:)
ninjaneko
ninjaneko on January 27
fave this!!!!
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks!!!
ninjaneko
ninjaneko on January 27
i want the skirt!!!! lately, i have been obsessing over skirts!!! ...too bad about the polvoron. anj said that you're allegic to almost everything...
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks dearest! hahaha me too! skirts are love. and yes i am! hahaha
ShuErn
ShuErn on January 27
I think the colour of you outfit really reflects your positive outlook in life. Keep you head up!!
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks so much! haha i shall!
shmicole
shmicole on January 27
hope you feel better! ;) for what it's worth, some people would try to put you down mainly because YOU'RE AHEAD OF THEM. ;) you look fab joanna! ;)
joannaladrido
joannaladrido on January 28
oh wow thanks babe! cheers!!
lissakahayon
lissakahayon on January 27
I love the colors of your outfit and I'm sorry to hear about your day :( *huuuug* It's nice to hear that you have a positive outlook in life no matter how hard things might seem. Hope you feel better soon :)
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks lissa!i know some days just really suck but we have to deal with em still! teehee
FashionReady
FashionReady on January 27
aww!! feel better!! some people are just so mean. to make things better i'd say you look fabulous!! love the colors!
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks so much dear! i know! haha but we have to deal with them! teehe ccheers!
kniprup
kniprup on January 27
love the colors! ;) aww. screw allergies. it's so hard to have limitations in what to eat when food always looks tempting. haha. and i hope you'll feel better today. cheer up! :)
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks dearest!!! i knooow! haha i have to learn self control! haha
MissRoLL
MissRoLL on January 27
u look different...love this!!!
joannaladrido
joannaladrido on January 28
oh wow thanks!!!
DigitalLove
DigitalLove on January 27
Hugs for you! This outfit is lovely, it really does remind me of something Carrie would wear :)
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks so much!!! i love carrie! hahaha
noel
noel on January 27
awesome!!
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks dear!
nnabeela
nnabeela on January 27
As always, you look great! Feel better!
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks so much! cheers!!!
chica0770
chica0770 on January 27
great colours & shoes :)
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks!!!
Pink_Champagne
Pink_Champagne on January 27
what a unique esamble! =D
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks dearest!!!!
jenni
jenni on January 27
aww, i'm sorry you had a bad day! you look adorable though, so at least there is that :)
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks so much jenni! you are such a sweetheart!!!
Liat
Liat on January 27
Cute,love the colors.
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks liat!!!
isabella_89
isabella_89 on January 27
cute outfit!!
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks isabella!!!
vro
vro on January 27
Aww, I love the shirt, it has my favourite colour! I also like the skirt, it's really cute and it has pockets, yay! I'm sorry you're not feeling very well and I hope you'll get better soon! A good friend of mine has also a lot of problems with allergies from food so I know from her how annoying these reactions can be.
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks so much vro!!! haha i knooow i totally love the pocket details too!!! and i do hope your friend is okay as well :) it helps to have supportive friends such as yourself :)
nathanielt148
nathanielt148 on January 27
I love the colors...the black is perfect with it also...
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks so much!!!
Cocco
Cocco on January 27
love your skirts
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks cocco!!!
Rocio
Rocio on January 27
nice style!! love love your shoes!
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks rocio!!!
DAPHNEandCLOE
DAPHNEandCLOE on January 27
really love your mum´s blouse!! is very chic!! be happy joanna!!you are fantastic chictopian :)
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks daphne!!! cheers!!!
farsprinsesse
farsprinsesse on January 27
I love the top!! I really like that blue color!!
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thank you!!!
joanna
joanna on January 27
very good idea to wear color! and very well said about how "Sometimes, we have got to roll with the punches and smile even if that’s the hardest thing ever. Because when it comes to pain… Life always has more." i totally agree.
joannaladrido
joannaladrido on January 28
thanks joanna! haha sometimes it takes a bad day to get inspired to write realizations! teehee but life really always has more!
fashioncappuccino
fashioncappuccino on January 27
Lovely! Your shoes are so cool!
joannaladrido
joannaladrido on January 27
thanks!!!!
Style4TheCamera
Style4TheCamera on January 27
awww...i'm sorry your day sucked! want me to punch them? hee hee. i love the bright colors in your outfit. you look great!
joannaladrido
joannaladrido on January 27
thanks so much darling! you are such a sweetie!!! hahaha i'll take you up on that offer again soon!hahahaha
Please log in. Don't have an account? Sign up here.
or login below
Username
Password