The Office

Updated on Dec 12, 2008
Thrifted from Goodwill blazer - thrifted from salvation army skirt - thrifted be
4827983482 4407031234
PREVIOUS
NEXT
Vote_link
14 votes
Comment_link
18 comments
Fav_link
1 favorite
tags
Mail-iconrectangle
Facebook
Twitter
Googleplus
Tumblr
SHARE
Style4TheCamera 's Thoughts:

I look like a secretary from ’92. Haha. I love my blue blazer.

Bare Peppermint Fashions

Comments (18)

hollygohardly
hollygohardly on February 12
So cute!
denisedenies
denisedenies on January 17
cute
fenkouture
fenkouture on December 22
how cute!
lioncave
lioncave on December 15
LOVE THE BLAZERRR !
fayeangelica
fayeangelica on December 14
Love the blazer and the cute skirt!
maitabaello
maitabaello on December 14
love the blazer too.. the color looks great!
inKARLcerating
inKARLcerating on December 13
omg i loooove everything esp. yer necklace! girl.. yer soo awesome!
ajyums
ajyums on December 12
i have a belt thats just like yours! chic : )
lioncave
lioncave on December 12
love the blazer /1!!
kniprup
kniprup on December 12
love the look! ;)
lipslikesugar
lipslikesugar on December 12
very pretty outfit!
gabiatch
gabiatch on December 12
goodwill and salvation army have the best blazers, yeah? lol. i love it!
anggina
anggina on December 12
love the whole look!
lissakahayon
lissakahayon on December 12
I love your blazer!!!
twentyeight
twentyeight on December 12
your blue blazer IS very pretty! cute dress you got there too. btw, i love the highlights in your hair, but i'm too cowardly to get even highlights hahahah
Style4TheCamera
Style4TheCamera on December 12
oh yeah, that's bleach. it's not that scary. you can get semi-permanent color that will only las a few weeks if you don't like it. try it! i would do it if you came to my school in sacramento! haha. :)
fugee
fugee on December 12
love the blazer so much!!! great ensemble!!
Ernst
Ernst on December 12
love it love it love it love it love it love it love it love it love it
Ernst
Ernst on December 13
asi : gracias amigo ! por favor escribí en español asi puedo aprender :)
Style4TheCamera
Style4TheCamera on December 12
gracias mi amigo! por favor escriba en español {so} yo puedo aprender??? ahhh!!! i don't know how to say it!
alexisthegreat
alexisthegreat on December 12
ooh i love steve madden shoes. how'd you get them so cheap ? :o
Style4TheCamera
Style4TheCamera on December 12
i got them at Crossroads Trading Co. They sell new and recycled clothing. Sometimes they get the BEST shoes!!
Please log in. Don't have an account? Sign up here.
or login below
Username
Password