jenny's wardrobe

Updated on May 29, 2010
This is an entry to Moxsie Sweet Summer Style sponsored by Moxsie.com.
black blazer - black shoes - white Miss Selfridge dress - black tights
Black-blazer-white-miss-selfridge-dress-black-tights-black-shoes Black-blazer-white-miss-selfridge-dress-black-tights-black-shoes Black-blazer-white-miss-selfridge-dress-black-tights-black-shoes
PREVIOUS
NEXT
Vote_link
166 votes
Comment_link
108 comments
Fav_link
22 favorites
Mail-iconrectangle
Facebook
Twitter
Googleplus
Tumblr
SHARE
CalifornianDreams 's thoughts:

Ok, I’m so excited about this dress!! It’s the first item ever i’ve ordered online without trying it on first!
Plus, it’s not just any dress, it’s a dress from the Gossip Girl collection (love! <3) by Miss Selfridge!
It’s really a great collection, you should check out their website :-)

So, this is a “Jenny dress”, it has white lace and a corset like body.
When I got it in the mail and saw it, I thought it would be “too much” for me, but know I’m finally beginning to think that it’s my right to look a bit edgy, hell yeah! ^^

Hope you girls like this!!
xoxo

COMMENTS (108)

LubkaChristova
LubkaChristova on August 14
beautiful dress!
Glista
Glista on April 12
Awesome dress. :) =
ItsMarielle
ItsMarielle on January 07
So pretty! :)
CalifornianDreams
CalifornianDreams on January 09
thank youuu!! =)
sheissishi
sheissishi on December 23
so cute! love your dress..
CalifornianDreams
CalifornianDreams on December 24
thanks girl!!
chyrelg
chyrelg on November 29
love your blazer!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on November 29
thankyou!!
SHANDRINA
SHANDRINA on October 03
Very sweet dress and the blazer is amazing too! Love the way you combined it!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on October 07
thanks so much! :-)
MatchlessVision
MatchlessVision on September 20
that is quite an edgy look
CalifornianDreams
CalifornianDreams on September 26
=) =)
HoseNtights
HoseNtights on August 14
Great look A+++ Nice to see it paired with black tights :)
CalifornianDreams
CalifornianDreams on August 15
thankyouuu!! :-)
Betty_Buttons
Betty_Buttons on August 11
Love this outfit, looks soo chic :D
CalifornianDreams
CalifornianDreams on August 11
thanks girl!! =)
Bennie52491
Bennie52491 on August 09
CUTE
CalifornianDreams
CalifornianDreams on August 10
thx! =)
kpierre
kpierre on July 25
this is way too cute i love that dress
CalifornianDreams
CalifornianDreams on July 26
thx so much girl!!
walkthelaine
walkthelaine on July 15
i love this outfit, it's gorgeous!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on July 17
awwww, thanks girl, you're too kind! :-)
XavieraA
XavieraA on July 11
bEAUTIFUL AND PERFECT !!! :D
CalifornianDreams
CalifornianDreams on July 13
thx so much!!
polkadotlace
polkadotlace on July 07
beautiful dress! and lovely blazer
CalifornianDreams
CalifornianDreams on July 09
thank you!!
denisedenies
denisedenies on July 01
i find this soo pretty and edgy!! :]]
CalifornianDreams
CalifornianDreams on July 01
thank youuu!! =)
HollyAshley
HollyAshley on June 30
sooooooo pretty and cute!! gorgeous:)
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 30
thanks so much hun!!
Oringina
Oringina on June 28
What a lovely cute look
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 28
thx girl!!
Marquise
Marquise on June 26
Wouawwww
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 27
thankss! :D
heizelacasio
heizelacasio on June 23
a very beautiful dress ---favorited
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 23
thanks so much girl!!
_SERENITY_
_SERENITY_ on June 21
l miss your outfits, dear!! chic voted this again ;) xx
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 21
oh you're so sweet!! & i knooow, i gotta start taking photos again :(
onirec
onirec on June 20
cute look!!!!! adorable dress!!!! Beautiful photo!!!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 20
thx so much girl!!
Anastasia_Azuline
Anastasia_Azuline on June 16
oooooh! Supercute dress!!!! =D It fits perfect! Ö
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 16
so sweet!! thanks hun! =)
sarahs
sarahs on June 16
the dress is so cute and i love your hair color!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 16
oh thank you! :-)
catsywinx7
catsywinx7 on June 14
so adorable! the dress is so perfect on you...love it!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 15
oh thanks hun =)
TamQuoia
TamQuoia on June 14
ohmy! i love this dress!! and how you worked it in with a black blazer, and those tights, its just incredible(: -Tammy
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 14
that's so sweet of you girl, thxxx!! =)
Hawaiikidd
Hawaiikidd on June 14
very chic. LOVE your hair.
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 14
thanks hun!! =)
Narmina
Narmina on June 13
You have very chic hair color! And so feminine style!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 13
thx so much!!
trinnah
trinnah on June 13
I love your dress!! :) It's beautiful! Love the look with the blazer, too! Definitely chic!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 13
oh thanks girl, so sweet of you!!
FARAH_FashionFabrice
Nice dress! Staat je geweldig! En what's wrong with edgy:p <3 Fashionfabrice Laat ons weten of je en blog hebt!! x
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 13
heeeey, dankjewel!! =) maar ik heb geen eigen blog, mss is dat iets waar ik maar 's aan moet beginnen ;-)
FARAH_FashionFabrice
Nice dress! Staat je geweldig! En what's wrong with edgy:p <3 Fashionfabrice Laat ons weten of je en blog hebt!! x
ihavethegoldentouch
ihavethegoldentouch on June 13
Your dress is gorgeous!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 13
thanks so much girl!!
crystaldots
crystaldots on June 13
veryyyy cute
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 13
thx!!
charchelle27
charchelle27 on June 12
this is such a sweet look
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 12
thankyouuuu! =)
LauraTenshi
LauraTenshi on June 09
This is one gorgeous dress.And your hair looks great,is that your natural hair color?
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 09
no, not my natural colour i'm afraid, it's too pretty for that ;-)
glamourvixen
glamourvixen on June 09
O.M.G.!!!! Luv the dress!!!! Sooo jenny stauts and you look fab in it!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 09
thx so much hun!!!
my_name_is_zoe
my_name_is_zoe on June 08
This is so damn cute! I LOVE YOUR HAIR!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 08
oh thx girl!!
dorotron
dorotron on June 07
lovely dress! you look great!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 07
thanks so much girl!!
JovinaL
JovinaL on June 05
omg! i just fell in love with your dress! it's GORGEOUS!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 06
that's so sweet of you, thanksss!! =)
KIMBERTHUG
KIMBERTHUG on June 05
awesome look, the blazer was a great finishing touch!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 06
thx girl!!
Chio
Chio on June 04
cute! I really like it with the blazer on!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 05
thanks hun!!
jln
jln on June 03
very pretty. esp. with that red hair:)
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 04
thankyouuu!! =)
nealy817
nealy817 on June 03
you are gorgeous and this is fabulous!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 03
oh that's so sweet girl, thank youuu!!
chubbylumpkin
chubbylumpkin on June 03
You look amzing and adorable all at once :) Ilove this dress on you! Chic for sure :)
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 03
awww, thanks girl, you're so kind!! =)
ktynnz
ktynnz on June 01
gorgeous.
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 02
thx!!
fashionchic27
fashionchic27 on June 01
WOWOWOWOOWOWOOWOWOW!!!! that dress is stunning! you look enchanting :)
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 02
oooh, that's so sweet girl, thank you!!
channierie
channierie on June 01
the dress is beautiful .. and you too :)
CalifornianDreams
CalifornianDreams on June 01
that's sooo sweet of you, thanks hun!! =)
Cariissa
Cariissa on May 31
beautiful dress. I love your hair too :)
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 31
oh thank you!! =)
goddesss
goddesss on May 31
oh god.. love this so much!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 31
oh thanks girl!!
maharot1525
maharot1525 on May 31
the dress is a killer!!! love it!!! like a fairy!!!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 31
oh thanks, that's so sweet girl!!
HeadtoToes
HeadtoToes on May 30
love this. looks great with the blazer
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 31
thx girl!!
uke
uke on May 30
jacket balances the frills and lace superbly!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 31
oh thank youu!!
the_ed
the_ed on May 30
That dress is so pretty and girlish! The blazer is a wonderfully funky addition... You could wear this outfit to the office or a tea party! :D
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 30
oh thanks girl!! =)
natasha26
natasha26 on May 30
J'adore! That black blazer is to die for! x
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 30
thanks so much girl!!
Sans
Sans on May 30
this dress is sooo cute
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 30
thankyouuu!!
simoneann
simoneann on May 30
amazing dress :] what makes it even better it's from the gossip girl collection! very cute
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 30
true, it's a great dress! thx girl!!
starshipnarcissus
starshipnarcissus on May 30
love the frills!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 30
thx!!
putche
putche on May 30
the outfit looks really great, especially with your beautiful hair!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 30
thanks girl, so sweet of you!! =)
anonymours
anonymours on May 30
what a cute little dress :)
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 30
thx girl!! :-)
Kana
Kana on May 30
lovely dress!! sooooo cute!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 30
oh thank youuu!!
mahtwistedwayz
mahtwistedwayz on May 30
Nice!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 30
thanks =)
IpomenScarlet
IpomenScarlet on May 30
you look so pretty in that dress
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 30
thx!!
tiffgigi
tiffgigi on May 30
the dress really look good, very nice~
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 30
thank you!!
heyjoy
heyjoy on May 30
lovely dress & cute blazer! they work so well together! and your hair is just gorgeous! :)
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 30
thankyouuu, you're too kind =)
coldlight
coldlight on May 29
you look great- i really like the dress!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 30
thx!!
chocolatepuddin
chocolatepuddin on May 29
so pretty! the whole outfit is just right. u have great hair!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 30
oh thanks girl, that's so sweet of you!!
snusan
snusan on May 29
your dress is so cute =]
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 30
thankyouuu!!
gucci
gucci on May 29
your hair is beautiful :) as for the look - you've managed to make some girly outfit yet with a touch of rock to it :) congrats on the dress :)
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 30
thanks so much!! :-)
GlammcouturE
GlammcouturE on May 29
LOVE this! super cute :D
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 30
thanks hun!!
AshtreeMeadows
AshtreeMeadows on May 29
Gorgeous!!!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 30
thx!! =)
SomeoneLikeYou18
SomeoneLikeYou18 on May 29
Wow! You look so pretty; I wish I had red hair like you! Your whole outfit is just plain adorable. End of story.
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 30
Thanks so much!! Oh, but it's not my natural hair colour you know.. ;-)
vevevea
vevevea on May 29
super nice dress!!!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 30
thanks girl, so sweet of you!!
StyleFrost
StyleFrost on May 29
Love the dress with the blazer!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 30
thanks girl!!
Shaniqua1071
Shaniqua1071 on May 29
This dress is super cute and it looks great on you and where did you get this Gossip Girl Collection dress, it's very chic...love it!!!!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
thx girl!! just check the website of miss selfridge ;-)
Elekon_Chic_Boutique
I love it! gorgeouse dress
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
thx girl!!
Laura86
Laura86 on May 29
your dress is so beautiful!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
thankyouuu!!
mj_san
mj_san on May 29
Gogeous everything!! xx
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
thx so much girl!!
S_agapoxxx
S_agapoxxx on May 29
Gorgeous dress - the only one I Like from the Gossip Girl collection :)
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
it's the best one in the collection indeed! :D
karainmoonlight
karainmoonlight on May 29
totally loving this dress! must have it! :)
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
thx girl! =)
jtodd
jtodd on May 29
you look so pretty!!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
that's so kind, thank youuu!
Reybeltane
Reybeltane on May 29
lovely! I'm going to have to check out missselfridge!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
thankyouuu! good idea btw :-)
joannaladrido
joannaladrido on May 29
that is such a beautiful dress! i love it so much! and there's a gossip girl collection? wow!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
thx girl! & yup, you should check it out, they're already running out on some sizes i think.. :s
Sparklz
Sparklz on May 29
I didnt know there was a GG collection! I'm going to have to check it out!!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
you really do have to, all their dresses look great!
darlingm
darlingm on May 29
ohmygoodness that is a really cute dress
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
thankyouuuu!!
razzmatazz
razzmatazz on May 29
love the dress, especially the belt :)
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
thx girl!!
kristenmay
kristenmay on May 29
gorgeous!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
oh thx so much girl!!
dancekimmidance
dancekimmidance on May 29
i love the tiered dresses! so pretty :]
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
thankyouuu!! :-)
kavzme
kavzme on May 29
cute dress...like your hair !!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
thanks girl!
earthgirlsareez
earthgirlsareez on May 29
so so so cute! isn't shopping online the best!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
it's perfect! :-)
Annebeth
Annebeth on May 29
oooooh prachtig! superjurk en hij staat je echt perfect!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
dankjewel, echt lief! :-)
lindaluismyname
lindaluismyname on May 29
You look gorgeous!! I love the whole outfit and your hair color!!!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
oh thx girl!!! =)
Jade_Melissa
Jade_Melissa on May 29
Fabulous look from head to toe...
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
thank you, that's so sweeet! :-)
WooBean
WooBean on May 29
Gorgeous dress!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
oh thanks girl!!
criscela
criscela on May 29
love the dress and blazer too!!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
thx!!
JennaStevie
JennaStevie on May 29
Love this dress, such a great outfit! amaazing
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
oh thx!! so sweet of you! =)
paxie_aiza
paxie_aiza on May 29
love your dress!:) so girly and fun:) love that you wore blazer with it too:)
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
oh thanks!! =)
_SERENITY_
_SERENITY_ on May 29
ohh, that's sooo pretty, dear!! adorable dress, those ruffles are soooo sweet and romantic!! love that blazer too!! <333 chic voted for sure
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
oh thank youuu, so sweet!
bostonian1828
bostonian1828 on May 29
cute!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
thx!
christielim
christielim on May 29
I love the dress!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
oh thank you!!
cherry8888
cherry8888 on May 29
That dress is adorable! I love this outfit!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
so sweet, thank you! :-)
ada90
ada90 on May 29
love your outfit!great dress:)
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
thanks girl!
christina_p
christina_p on May 29
great outfit! love that blazer:)
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
thx so much!!
loveonthebackseat
loveonthebackseat on May 29
Megamooi! ^__^ leve roste mensen! :D
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
haha, dankjewel! :D
lissakahayon
lissakahayon on May 29
ur dress is amazing!!!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
thanks girl!!
ChloroformPerfume
ChloroformPerfume on May 29
this is perfectly chic! love it!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
thx!!
folle_femme
folle_femme on May 29
i can understand why you are sa excited..the dress is gorgeous..how I love lace!! You styled it very well!
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
oh thank you!! i'm so happy i've got my first lacy item now! :-)
SimplyHope
SimplyHope on May 29
So tailored and Chic! I LOVE your dress so so much:)
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
thx so much girl, i love it too!!
naunet
naunet on May 29
I LOVE this look! SO chic! What a gorgeous dress.
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
oh thank youu!!
sliponroses
sliponroses on May 29
Love this outfit =)
CalifornianDreams
CalifornianDreams on May 29
thx girl :-)
Please log in. Don't have an account? Sign up here.
or login below
Username
Password