inside mom's closet

Updated on Mar 17, 2010
black DIY top - black trifted scarf - black trifted pants - black Topshop socks
Black-diy-top-black-trifted-scarf-black-trifted-pants-black-topshop-socks- Black-diy-top-black-trifted-scarf-black-trifted-pants-black-topshop-socks- Black-diy-top-black-trifted-scarf-black-trifted-pants-black-topshop-socks-
PREVIOUS
NEXT
Vote_link
108 votes
Comment_link
46 comments
Fav_link
0 favorites
Mail-iconrectangle
Facebook
Twitter
Googleplus
Tumblr
SHARE
rhonneltansantos 's Thoughts:

DIY project >> all except for the shoes and glasses were taken from mommas closet XD

Comments (46)

InTaJaK666
InTaJaK666 on May 26
mom's closet : the best vintage stor ever, lol :)
Jacquar_Kimbro
Jacquar_Kimbro on May 05
amazing shirt!!!
LDArmendariz
LDArmendariz on April 16
beautiful!
frou
frou on April 11
Gorgeous silhouette.
finlanda
finlanda on April 05
I agree! Great shoulders
strangeasanjles
strangeasanjles on April 01
I love this look! The shoulders on that top are amazing. You are too cute and I love your hair. Thanks for the add, dear. |Anjle|
deathbyplatforms
deathbyplatforms on March 27
i love the top!!!!! where are you from, dear! you mentioned that surfing is great in your town. :)
missastronaut
missastronaut on March 26
wowwwwww please do teach us ur DIY...that is sooo awesome!!!great work:)
4everUSMC
4everUSMC on March 25
striking
pyxus
pyxus on March 24
Great job! love it...
diegonalz21
diegonalz21 on March 24
Oh yah, there's nothing like mom's closet. I recently found a denim shirt in there and I totally stole it! lol, looks so much better on me! And BTW, SICK STYLE dude!! I am in AWE! Love it.
Yanie
Yanie on March 24
nice diy!
Bor
Bor on March 24
great look!
LapinNoir
LapinNoir on March 23
wow, that's awesome. and i love the shoulders on that top!
twin
twin on March 22
extremely jealous of your talent I love it <3
_SERENITY_
_SERENITY_ on March 22
great all black outfit, love the top, pants and glasses! btw, those pants are such a great find!!
amaliaeddene
amaliaeddene on March 21
AH YOU'RE SIMPLY AMAZING.
PapahMamahnyaMana
PapahMamahnyaMana on March 21
love your DIY top.. brilliant.. :)
Candy_La_Pop
Candy_La_Pop on March 21
Love this!! I love it all black!
WickedPlumVintage
WickedPlumVintage on March 20
this is SOOOO New York Fashion Week runway style!!! love it!!!
initialedt
initialedt on March 20
very cool
grisg
grisg on March 20
excellent look! nice job on the outfit. and great photos.
meggstatus
meggstatus on March 20
Absolutely fantastic.
negarario
negarario on March 20
so unique !!!
youngbones
youngbones on March 20
love your top.
mitzicocoa
mitzicocoa on March 19
Those shoulders are amazing!
birdy
birdy on March 19
wonderful!! you have great style!!
Cigsanddigs
Cigsanddigs on March 19
So very chic.
rhonneltansantos
rhonneltansantos on March 19
thanksss!
Benji
Benji on March 18
omg that black top is so00 coool i like the strong sholder on it
rhonneltansantos
rhonneltansantos on March 19
thanks soo much benji aka dev patel haha
lovemonkey
lovemonkey on March 18
verry trendy
rhonneltansantos
rhonneltansantos on March 19
thanks A LOT! <3
lovemonkey
lovemonkey on March 18
nice love the whole outfit
tabdogs
tabdogs on March 18
Great shoulders! Love the colours too!
rhonneltansantos
rhonneltansantos on March 19
thanksss :)
theclassicsilhouette
theclassicsilhouette on March 17
chic!!
rhonneltansantos
rhonneltansantos on March 19
thanks val :)
trinnah
trinnah on March 17
Love the green top! DIY? You're talented! :)
rhonneltansantos
rhonneltansantos on March 19
aww thanksss trinnah!
MickeyVin
MickeyVin on March 17
hot outfit
rhonneltansantos
rhonneltansantos on March 19
is it? haha thank you dear :)
pepperclip
pepperclip on March 17
glorious black! :D
rhonneltansantos
rhonneltansantos on March 19
thank you :)
rudoit
rudoit on March 17
this is awesome! great silohuette! mom's closets are always a source of inspiration. ;)
rhonneltansantos
rhonneltansantos on March 19
True! haha thanksss rudoit!
shipoopi
shipoopi on March 17
I really like this. It's such a fun and daring outfit =)
rhonneltansantos
rhonneltansantos on March 19
thanks dear!
YOUTHAGAINSTFASHlON
YOUTHAGAINSTFASHlON on March 17
Wow...you look amazing! :D Love this a lot!
rhonneltansantos
rhonneltansantos on March 19
aww thanks man! you look amazing too on your photos :)
phparayno
phparayno on March 17
i love your top! :D
rhonneltansantos
rhonneltansantos on March 19
thank YOU!
folle_femme
folle_femme on March 17
Love the green top!
rhonneltansantos
rhonneltansantos on March 19
thankss very much <3
REV
REV on March 17
clothes stealer! LOL. i love it. :)
rhonneltansantos
rhonneltansantos on March 19
yah right haha thanks!
dancekimmidance
dancekimmidance on March 17
that's so cool you made your own clothes :] very chic!
rhonneltansantos
rhonneltansantos on March 19
thanks dear :)
deathbyplatforms
deathbyplatforms on March 17
awesome look!
rhonneltansantos
rhonneltansantos on March 19
thank u dear XD
SimplyHope
SimplyHope on March 17
Look at those Shoulders! Chic:)
rhonneltansantos
rhonneltansantos on March 19
thankss ;)
libys11
libys11 on March 17
nice black outfit!
rhonneltansantos
rhonneltansantos on March 19
thankss ;)
Please log in. Don't have an account? Sign up here.
or login below
Username
Password