I remember

Updated on Feb 03, 2010
vintage sweater - REPLAY jeans - vintage shoes
Vintage-sweater-replay-jeans-vintage-shoes Vintage-sweater-replay-jeans-vintage-shoes
PREVIOUS
NEXT
Vote_link
32 votes
Comment_link
31 comments
Fav_link
2 favorites
Mail-iconrectangle
Facebook
Twitter
Googleplus
Tumblr
SHARE
Adrian_Cano 's Thoughts:

[Damien Rice – I Remember]

I remember it well
The first time that I saw
Your head around the door
’Cause mine stopped working

I remember it well
There was wet in your hair
I was stood in stare
And time stopped moving

I want you here tonight
I want you here
‘Cause I can’t believe what I found
I want you here tonight want you here
’Cause nothing is taking me down, down, down…

I remember it well
Taxied out of a storm
To watch you perform
And my ships were sailing

I remember it well
I was stood in your line
And your mouth, your mouth, your mind…

I want you here tonight
I want you here
‘Cause I can’t believe what I found
I want you here tonight want you here
Nothing is taking me down, down, down…

Except you my love. Except you my love…

Come all ye lost
Dive into moss
I hope that my sanity covers the cost
To remove the stain of my love
In paper mache

Come all ye reborn
Blow off my horn
I’m driving real hard
This isn’t love, this is porn
God will forgive me
But I, I whip myself with scorn, scorn

I wanna hear what you have to say about me
Hear if you’re gonna live without me
I wanna hear what you want
I remember December
And I wanna hear what you have to say about me
Hear if you’re gonna live without me
I wanna hear what you want
What the hell do you want?

Comments (31)

chardlora
chardlora on January 19
Nice shoes! Cool outfit! Voted!
Francis92
Francis92 on March 28
Nice jeans!
diptea
diptea on March 11
cool
Tajiaaaa
Tajiaaaa on February 15
your outfit is sooo cute! aw
Electroshock
Electroshock on February 14
nice colours!! :)
CarlosGerardo
CarlosGerardo on February 08
LOOOOOOOOVE THIS SHOES!!, I want themm and the ones with red alsooo! hahha
plparayno
plparayno on February 07
this is supa hot! x
Sashi
Sashi on February 07
i love the shoes n scard....where can i buy vintage stuff?
Mi_ku
Mi_ku on February 05
Love your style mate! (:
Adrian_Cano
Adrian_Cano on February 06
Thanks!
maateo
maateo on February 05
Love it!
Adrian_Cano
Adrian_Cano on February 06
Thanks!
KristaniA
KristaniA on February 05
OMG THE SHOES are beyond cool. love the skinny scarf, it adds such a nice touch to the whole look :)
Adrian_Cano
Adrian_Cano on February 06
Thanks kristania!
Gustav_Adolfo
Gustav_Adolfo on February 04
nice shoes!!!
Adrian_Cano
Adrian_Cano on February 05
Thanks mate!
lottie90
lottie90 on February 04
love the sweater and shoes, great look!
Adrian_Cano
Adrian_Cano on February 04
thanks! ;)
bubblehoop
bubblehoop on February 04
sweet jumper:)
Adrian_Cano
Adrian_Cano on February 04
thanks!;)
ANDYTOP
ANDYTOP on February 04
GENIAL¡¡¡¡¡¡
Adrian_Cano
Adrian_Cano on February 04
thanks!
NaomiDee
NaomiDee on February 04
this is brilliant! really love your style
Adrian_Cano
Adrian_Cano on February 04
aw! thanks a lot!
FelipeOlmedo
FelipeOlmedo on February 04
omg!
Adrian_Cano
Adrian_Cano on February 04
;)
rudoit
rudoit on February 04
god! u look good! the sweater its awesome! this look should be called "jesúus" as an expression of amazement. thanks jesús you are back!
Adrian_Cano
Adrian_Cano on February 04
Que guay! Bueno, lo del pelo si que es verdad, muy muy pocas veces me peino, y siempre que lo hago, me dicen... uy, te has cortado el pelo, verdad? jaja
rudoit
rudoit on February 04
en serio ? esa es mi especialidad ;) i mean, make people happy...:D, like really really happy... y bueno tu atuendo lo amerita ... oh and that messy hair too..
Adrian_Cano
Adrian_Cano on February 04
hahaha, oh! thanks man! you make me really happy with that comment! :D Such a very good praise!!
biboe
biboe on February 04
nice shoes!
Adrian_Cano
Adrian_Cano on February 04
thanks!
missmatchgirrrl
missmatchgirrrl on February 03
I never knew skinny scarves could look as chic as skinny ties! Cute :)
Adrian_Cano
Adrian_Cano on February 04
yep! they can! :P
flattery
flattery on February 03
i love your style. that sweater is amazin.
Adrian_Cano
Adrian_Cano on February 04
Thanks!
shammy
shammy on February 03
love everything about this
Adrian_Cano
Adrian_Cano on February 04
Thanks!
YOUTHAGAINSTFASHlON
YOUTHAGAINSTFASHlON on February 03
Love the scarf and shoes so much (and Damien Rice too)!
Adrian_Cano
Adrian_Cano on February 04
Thanks Fracesco, and yeah, Damien Rice is a great artis, one of my fave song writers!
desintuition
desintuition on February 03
love the jeans and shoes great outfit, yet again
Adrian_Cano
Adrian_Cano on February 04
Haha thanks!
alysnerd
alysnerd on February 03
Ah this is awesome, not many guys could pull this off x
Adrian_Cano
Adrian_Cano on February 04
Aww... Thanks!
Dan
Dan on February 03
super stra cool!
Adrian_Cano
Adrian_Cano on February 04
Thanks Dan!
libys11
libys11 on February 03
nice sweater and shoes!!! loving this look on you! :D
Adrian_Cano
Adrian_Cano on February 04
Thanks lovely!
alwaysinvogue7
alwaysinvogue7 on February 03
love that sweater! you look so handsome! and beautiful poem too :)
Adrian_Cano
Adrian_Cano on February 04
Thanks!
Ahsatalisme
Ahsatalisme on February 03
love the vintage shoes and the vintage sweater!!!
Adrian_Cano
Adrian_Cano on February 04
Thanks!
AndJunk
AndJunk on February 03
Love it
Adrian_Cano
Adrian_Cano on February 04
Thanks!
deathbyplatforms
deathbyplatforms on February 03
nice shoes!!!
Adrian_Cano
Adrian_Cano on February 04
Thanks!
Please log in. Don't have an account? Sign up here.
or login below
Username
Password