genius! open back unitard

Updated on Jan 29, 2010
black asos leggings
PREVIOUS
NEXT
Vote_link
97 votes
Comment_link
54 comments
Fav_link
29 favorites
Mail-iconrectangle
Facebook
Twitter
Googleplus
Tumblr
SHARE
badhabitat 's Thoughts:

FIERCE. That’s all I have to say.

Comments (54)

leighfunKybooda
leighfunKybooda on May 22
thats sooo darn hot !
tokyokitty
tokyokitty on March 08
ah mazingggg!
krystelle_tsz
krystelle_tsz on January 04
the back!!
jnode
jnode on November 15
so high fashion
fashionica
fashionica on October 26
*jaw drops* FAVED!!!
VictoriaBitter
VictoriaBitter on July 28
loving the open back
ViiEsh
ViiEsh on July 13
oh i wish i had the body to rock this unitard :/
memoriesineyes
memoriesineyes on July 10
wow, this is soooo fierce!
CowardTuffLuck
CowardTuffLuck on July 04
this is very sexy!
kat1x
kat1x on April 22
very sexy :)
fashionnreese
fashionnreese on April 17
this is seriously, gorgeous !
4everUSMC
4everUSMC on April 13
This very striking
melibubarbie
melibubarbie on April 05
wow that's gorgeous!!
Texture
Texture on April 05
Chic and S m o o t h !
Jovek
Jovek on April 01
This is beautiful, and now I'm gonna cry because I can't wear it :)
LA_Chica
LA_Chica on March 13
very nice :]
sveravalove
sveravalove on March 11
i looove this, tried sooo many times to buy it, but never in stock!
anisakk
anisakk on March 22
hi,sveralove, maybe try another brand, they can even customize for you according to your own size.once you send the pic to them they can make it ,no matter what' the style,no matter what's the colour. http://www.hihotbuy.com/lycra-spandex-zentai-unicolor-zentai-suits-c-1_17_28.html
Goldleafashley
Goldleafashley on March 10
So awesome!
Haunt5r
Haunt5r on March 08
LOVE! 100% LOVE!
MiSsFEMFETAL
MiSsFEMFETAL on March 08
OMG i am going on asos.com right after this because i really NEED this i can do so much with this.
izzy127
izzy127 on March 08
fierce! i love it :)
Sammi_1
Sammi_1 on March 08
flawless
khan
khan on March 08
need.
OneWordRavishing
OneWordRavishing on February 27
love it ! so cute
bw695x
bw695x on February 26
LOVE.
pyxus
pyxus on February 23
fierce is right!!
Kayyy
Kayyy on February 20
cute
yenpoms
yenpoms on February 20
awesome outfit. very sexy!
sweeet
sweeet on February 18
wow
Tansea
Tansea on February 17
HOT!
mehannah
mehannah on February 17
i was going to buy this :)
kittyvondolce
kittyvondolce on February 16
This is amazing I want it! XOXO Kitty
TaraNicoleN
TaraNicoleN on February 13
wow amazing.
ACO
ACO on February 12
this. is. so. cool.
MiuMuu
MiuMuu on February 11
LOVE THIS .
Manured
Manured on February 08
What a hoped hole ! wonderfull !
Narmontaite
Narmontaite on February 06
+++
G1SpaceDoll
G1SpaceDoll on February 06
Fabulous I wish I had this body
margiemermaid
margiemermaid on February 05
i love this. so cool and sexy
Stellajort
Stellajort on February 03
L-O-V-E !
Laura86
Laura86 on February 02
awesome!
LorettaLouise
LorettaLouise on February 02
This outfit is gorgeous!
fashluvngod
fashluvngod on February 02
I love this...so sassy!
HalfxCaff
HalfxCaff on February 02
absolutely GENIUS!!!! <3
Juicy_daniY
Juicy_daniY on February 02
amazing!
pRincess_chic
pRincess_chic on February 01
thats awesome!
LA_Vintage
LA_Vintage on February 01
loooooooove that
iNeedahBrush13
iNeedahBrush13 on January 31
haha I lauve it but i cant help but too laugh a little...can you imagine putting that on?? Fun times I imagine!
ilovemystyle
ilovemystyle on January 31
nice!
danoh131
danoh131 on January 31
yeah I love this unitard. I've seen it on the sight and i WANT IT!
Tho
Tho on January 30
Classy. :D
WonderAve
WonderAve on January 30
That's pretty sexy for a unitard
SheWolf
SheWolf on January 30
Definitely fierce.
socorosis
socorosis on January 29
looks bad-ass
Please log in. Don't have an account? Sign up here.
or login below
Username
Password