Back to Black !

Updated on Nov 02, 2009
Back to Black !
10258601409 6181077738
PREVIOUS
NEXT
Vote_link
44 votes
Comment_link
50 comments
Fav_link
2 favorites
Mail-iconrectangle
Facebook
Twitter
Googleplus
Tumblr
SHARE
Calliedanielle 's Thoughts:

:D

Comments (50)

Nessa7
Nessa7 on March 08
<3 AMY !!
xlovvex
xlovvex on January 26
hahaha crazy awesome hair lol
alinaceusan
alinaceusan on September 19
funny! voted:))!
missjazzy
missjazzy on December 29
haha awesome!
ktsroberts
ktsroberts on December 27
amy winehouse?
vestedbee
vestedbee on November 11
cool chic!
ciara915
ciara915 on November 09
wow great job!
WickedPlumVintage
WickedPlumVintage on November 09
omg this is so cute! i love that tragic little Amy Winehouse! you captured her perfectly!
beenneeding
beenneeding on November 09
look so profesional
AminathaCoupeau
AminathaCoupeau on November 08
Superbe
zgzcn
zgzcn on November 06
definitely prettier than Amy!
candydoll
candydoll on November 05
Gorgeous dress!!!
lyndzie
lyndzie on November 03
niccee .. love the dress !
mypocketsunshine
mypocketsunshine on November 03
Cute Dress!!!!
Cariissa
Cariissa on November 03
awesome!
lauracobb
lauracobb on November 03
ahaha i love this!!
Aphrodite
Aphrodite on November 03
FAVED!!!!!!!!!!!!
vainillaBEAn
vainillaBEAn on November 03
love the dress!
tbouda
tbouda on November 03
ohhhh i love Amy!! you look great!!
IslandChic77
IslandChic77 on November 03
hahha love this
McKenzieHargrave
McKenzieHargrave on November 03
love ittt, i was amy winhouse last year (:
city_n_country
city_n_country on November 03
haha....nice
eajheartsyou
eajheartsyou on November 03
this looks fun & looks fab too, the dress is really nice. ;)
ohpau
ohpau on November 03
great hair!! very amy winehouse-y!
amandaputri
amandaputri on November 03
your pose so good!me love it!!
sinead
sinead on November 03
tacky + classy at the same time, i love the print of the dress:)
jeroy
jeroy on November 03
love the dress!!!
mellyssa_zhang
mellyssa_zhang on November 03
u rockksss... yea, really same like amy... but i love it...u rockkk
shoparchive
shoparchive on November 03
reminds me of amy winehouse :)
thriftnstyle
thriftnstyle on November 03
I am inlove with the dress!!!
coldlight
coldlight on November 03
hehe loove the costume!! :D
COMEOVERTOTHEDARKSID
COMEOVERTOTHEDARKSID on November 03
OMG I LOVEEEE THIS!!!!
CarinaVega
CarinaVega on November 03
ohh my god i got the point! this is sooo awesome! you rock! :D
withredribbon
withredribbon on November 03
Cool! Good job! This looks so cool!
Annachiara
Annachiara on November 03
love it!!!wonderfull :-)
AnneVee
AnneVee on November 03
Amy Winehouse! Love the hairrr. ;) Good job!
DeliciouslyWierd
DeliciouslyWierd on November 03
haha I was Amy last year. Its so much fun if you get in character lol!! I love your costume the wig is perferct!
ChinkyMeL
ChinkyMeL on November 02
omg! i love love love your dress!
viffy
viffy on November 02
LOL! love the dressss
joannaladrido
joannaladrido on November 02
omg the best amy winehouse ever!
ilovemystyle
ilovemystyle on November 02
amy winehouse it is!!! very nice!
zhcsyra_hp
zhcsyra_hp on November 02
i complete love that adorable dress <333
theclassicsilhouette
theclassicsilhouette on November 02
love it!
emmachiu110
emmachiu110 on November 02
gorgeous! love the idea
arden
arden on November 02
love the costume! lets admit it....amy winehouse is so chic
nix
nix on November 02
wow, that's a really cool costume! nice beehive! :)
itsalanli
itsalanli on November 02
Love this look!
CherryBlossomGirl
CherryBlossomGirl on November 02
well done on the look :)
margiemermaid
margiemermaid on November 02
this is so fantastic !
luxuryredsole
luxuryredsole on November 02
incredible, very able!!!
Users you may like
constance_victoria
constance_victoria from London, United Kingdom
HAUTE_AND_REBELLIOUS
HAUTE_AND_REBELLIOUS from Los Angeles, CA
chellelaabelle
chellelaabelle from San Francisco, CA
VickyViolet
VickyViolet from Antwerp, Belgium
CutiePieMarzia
CutiePieMarzia from Vicenza, Italy
Please log in. Don't have an account? Sign up here.
or login below
Username
Password