hello kitty

Updated on Oct 22, 2009
pink new look accessories - gold Forever 21 accessories
1718725009 1396018985
PREVIOUS
NEXT
Vote_link
26 votes
Comment_link
44 comments
Fav_link
6 favorites
Mail-iconrectangle
Facebook
Twitter
Googleplus
Tumblr
SHARE
mabellie 's thoughts:

more info and pictures in my BLOG

COMMENTS (44)

bababecca
bababecca on February 12
looove your shoes!
piinky79
piinky79 on April 24
cutee and classy.!
AlexBortner
AlexBortner on April 21
Very cute!
BlueDesing
BlueDesing on October 27
so pretty!!!
gailala
gailala on September 14
Cute look! :)
WardrobeStories
WardrobeStories on June 23
This is so cute! I love the pink&pink and the shoes!
_SERENITY_
_SERENITY_ on January 19
aww, such a sweeeet dress and awesome shoes and purse!! well done, girl, you're so chic!
modgeisha
modgeisha on November 27
so girly!!! love your ruffled pink dress! you're so cute!!! ;)
alwaysinvogue7
alwaysinvogue7 on November 04
so cute!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Frenchygirly
Frenchygirly on October 31
Wow! you look so cute! I looove your look!
itbealex
itbealex on October 28
cuuute color
pimpmystylegr
pimpmystylegr on October 27
girl,..you have my chic vote....great !!!
angelsanddemons96
angelsanddemons96 on October 25
it look almost the same except my bag is rectangular-isg and has shorter chain strap. i love yours though! where did you get it??:)
mabellie
mabellie on October 27
thrifted!!! haha.
la_fashionista
la_fashionista on October 24
oh soo pretty...love the shoes and the pink=)
mabellie
mabellie on October 27
aww..thanks hun!:D
blackdoll
blackdoll on October 24
kawaii!
mabellie
mabellie on October 27
haha.. I'm a sucker for anything cute!:)
joannaladrido
joannaladrido on October 24
stunning!!!!
LindseyBee
LindseyBee on October 24
adorable!!!
closetfullofnothing
closetfullofnothing on October 24
This is so cute!!
angelsanddemons96
angelsanddemons96 on October 23
love it!
youngbones
youngbones on October 23
lovely outfit, love the bow, it really adds to the outfit.
RebekahChristie
RebekahChristie on October 23
too cute
augustaLOLITA
augustaLOLITA on October 23
omg your adorable :)
Aphrodite
Aphrodite on October 23
Your pink number is fantastic!!! =) loving the pink bow! =)
mabellie
mabellie on October 27
aww..thanks!:) I'm a fan! <3
vennychandra
vennychandra on October 23
cute style :)
cuppateamachine
cuppateamachine on October 23
that bow is beyond adorablecuteIloveit. so so awesome. Love how the fun pink tiered dress went with the classy bag :)
mabellie
mabellie on October 27
yayy!! thanks love!!!:D
thedramaholic
thedramaholic on October 23
you are soooooo cute but in a very chic un-childlike way
mabellie
mabellie on October 27
hahaha..thanks hun!!
KristaniA
KristaniA on October 23
omg this is too cute, my heart is melting :D the good thing is, it's so wearable :)
mabellie
mabellie on October 27
haha..yes it is!! aww thanks hun!
BusyBeingHappy
BusyBeingHappy on October 23
aww...you're so cute. and the bow..you pulled it off so well. this would never look good on me. lol
eigengrau
eigengrau on October 23
awesome bow!
viffy
viffy on October 22
cute!
ThaoVy
ThaoVy on October 22
I love hair bows! Your pink one is so cute! :)
Donata
Donata on October 22
that bow is so cute perfect with the outfit! =)
Symone
Symone on October 22
This look is so adorable.
Sheiqs
Sheiqs on October 22
Love love the look! and I agree! I didnt recognize you because of the short hair! I like it! and cute bow!
mabellie
mabellie on October 27
aww.. thanks gorgeous!:)
libys11
libys11 on October 22
too cute!!! i didn't even recognize you with your short and black hair!!!!love the pink pink pink! :D
mabellie
mabellie on October 27
hahaha...it's too hot in here.. lol but hey thanks!!:)
stylerara
stylerara on October 22
this is soooo cute! love the bow! you so pretty!
mabellie
mabellie on October 27
haha..look who's talkin;).. thanks love!
lissakahayon
lissakahayon on October 22
Cute!!!
kaielle
kaielle on October 22
love the skirt =)
coliessoule
coliessoule on October 22
sooo cute!!!!
maeleez
maeleez on October 22
lovin the bow!
floralsandpeacocks
floralsandpeacocks on October 22
cute blazer and bow.
fugee
fugee on October 22
sooo cute!!!
jeroy
jeroy on October 22
super cute!!!
enes
enes on October 22
cutest! you look absolutely adorably cute! ;D
mabellie
mabellie on October 27
aww..thanks enes!!:)
Please log in. Don't have an account? Sign up here.
or login below
Username
Password