Harry Potter fever

Updated on Jul 21, 2009
blue high waisted shorts - white shoes - gray distro tunic full pattern shirt
7724316552 5478095656 4682890378
PREVIOUS
NEXT
Vote_link
27 votes
Comment_link
55 comments
Fav_link
11 favorites
Mail-iconrectangle
Facebook
Twitter
Googleplus
Tumblr
SHARE
kezoeythefairly 's Thoughts:

Okay today I watched Harry Potter and the half blood prince.It was a nice film. Some people said that the film is so bored but I think it is good enough.
I went to the cinema with my friends devi naomi and elisabeth.
They were my junior when I was in senior high school.
They’re too funny so I can’t stop laughing if they’re beside me haha
My hair, it looks so messy. I feel uncomfort so I made it a ponytail haha
Anyway back to HP, Emma got my heart! OMG she is so pretty cute and awesome.
And I can’t wait for the NEW MOON yes it is one of most wanted film
I’m very obssesed with Robert Pattinson (who doesn’t like Robert Pattinson hah?) he’s so cool damn hot haha
okay see you on my next post
enjoy your day people
smooch*

Comments (55)

gypsiejen
gypsiejen on May 05
love this!
thiswouldbeher
thiswouldbeher on April 15
my ideal casual outfit :)
brettmanning
brettmanning on February 02
this is awesome, you look so cute :}
modgeisha
modgeisha on October 27
Nice top :)
4everUSMC
4everUSMC on September 14
shiny hair...cute casual look!
contemporarity
contemporarity on April 04
Wow, I'm in love with your shirt <3<3
pausy_mercs
pausy_mercs on January 17
awesome!
breelee12
breelee12 on December 21
wow im addind this as a fav. great top! and those shorts are amazing
ReneeDenise
ReneeDenise on October 30
i love this look its super cute [=
sarah_monet
sarah_monet on September 15
U LOOK FAB!!
kezoeythefairly
kezoeythefairly on September 17
thankkkkksssss
DolledUpRich
DolledUpRich on August 12
love the tunic
kezoeythefairly
kezoeythefairly on August 16
thanks
chocolatepuddin
chocolatepuddin on August 09
soo cute from top to bottom
kezoeythefairly
kezoeythefairly on August 11
thanks!
kezoeythefairly
kezoeythefairly on July 28
thanks :DD
BenitaGarlim
BenitaGarlim on July 28
wow this is an awesome outfit!
kezoeythefairly
kezoeythefairly on July 27
thank you:D
Petitejessica
Petitejessica on July 27
this is really cute and amazing top!!!
kezoeythefairly
kezoeythefairly on July 25
oh yes I see hahaha yes Rupert Grint is also hot we'll see what will Robert Pattinson do in his New Moon hahahhaa
nikkitaalamode
nikkitaalamode on July 25
Your top reminds me of british pop singer M.I.A. I love it! ANd Robert Pattinson is definitely obsession worthy, even tho i'm starting to take a liking to Rupert Grint (Ron Weasley) =P
kezoeythefairly
kezoeythefairly on July 24
anynomours : wow I just realized that it looks like a face nice try girl (: Thanks you both!
sunshine
sunshine on July 24
love everything!
anonymours
anonymours on July 24
interesting shirt, it almost looks like a face if you look at it in a way :/
kezoeythefairly
kezoeythefairly on July 24
hey thank youuu so much for making the chic points to 400!
aya
aya on July 24
WHOAH awesome shirt Chic point :]
aya
aya on July 24
ps-just boosted you to 400 chic points! haha
kezoeythefairly
kezoeythefairly on July 23
Haha just come to Indonesia (:
celiabedelia
celiabedelia on July 23
holy shit ! your shirt !!!!!!! I WANT IT.
kezoeythefairly
kezoeythefairly on July 23
thankyou people (:
evinson
evinson on July 22
love the print on this top
huongface
huongface on July 22
cute.
kezoeythefairly
kezoeythefairly on July 22
@fashiondestroyer really?hahaha thanks anyway to both of you =)
fashiondestroyer
fashiondestroyer on July 22
cool! the high waisted shorts made u look sexy! ^_^
kezoeythefairly
kezoeythefairly on July 22
thank you all @chyntia Icome fr Indonesia you?
chyntia
chyntia on July 22
cute tee. hey, where are you from?
coldlight
coldlight on July 22
love the top!!
kezoeythefairly
kezoeythefairly on July 21
thankss
inAdriensLocker
inAdriensLocker on July 21
i really like the pattern on yer shirtt ((:
kezoeythefairly
kezoeythefairly on July 21
hahah thank you ^^
DannieDoll
DannieDoll on July 21
im adorin your shirt right now ;)))
kezoeythefairly
kezoeythefairly on July 21
thanks you I bought it at local store its made in Indonesia (:
dowhatyoufeelnow1234
this is really cool! i love your top, whered you get it ?
kezoeythefairly
kezoeythefairly on July 21
awww thank you all the peopleee smooch smooch [=
hallecat
hallecat on July 21
love the shirt. great print.
lissakahayon
lissakahayon on July 21
Love the shirt!!!
ThanhThanh
ThanhThanh on July 21
cute shirt i like the pattern
kerolajn
kerolajn on July 21
♥ top
HungryInvestor
HungryInvestor on July 21
love love love love love this look. you win.
labellevie
labellevie on July 21
YOUR SHIRT IS FREAKIN AWESOME!
VANiTYGiRL
VANiTYGiRL on July 21
wow! i love the printed shirt!
840
840 on July 21
booooom top! x
softshock
softshock on July 21
love the pattern on that top!
kezoeythefairly
kezoeythefairly on July 21
hahaah I just think that Robert Pattinson got all the woman's heart. But I'm wrong Why don't you lke him? he's so cool ya haha anyway thank you for like my look (=
wynneprasetyo
wynneprasetyo on July 21
who doesn't like robert pattinson? i don't. lol but i do like your outfit ((:
kezoeythefairly
kezoeythefairly on July 21
thank you people =) @igotsteeth yapp it is ordinary but not too bad.I enjoyed it haha HP 6 is better
maeleez
maeleez on July 21
i love your shorts!
igotsteeth
igotsteeth on July 21
cool outfit, esp the top! I didn't like hp, went to prepemiere...
jeannegerbread
jeannegerbread on July 21
i love the colorful top! so vintage! love love love! I also like your high waisted shorts! It fits you so well! chic vote! :)
Users you may like
HAUTE_AND_REBELLIOUS
HAUTE_AND_REBELLIOUS from Los Angeles, CA
chellelaabelle
chellelaabelle from San Francisco, CA
badley
badley from Toronto, Canada
CutiePieMarzia
CutiePieMarzia from Vicenza, Italy
reyalfashion
reyalfashion from Los Angeles, CA
Please log in. Don't have an account? Sign up here.
or login below
Username
Password