kawaii ne

Updated on Jun 12, 2009
white Bettina Liano stockings - black Django & Juliette shoes
4300047166 7910346850 10332851954
PREVIOUS
NEXT
Vote_link
21 votes
Comment_link
29 comments
Fav_link
4 favorites
Mail-iconrectangle
Facebook
Twitter
Googleplus
Tumblr
SHARE
coldlight 's Thoughts:

It’s fun dressing up cutesy :P

Argh… uni… so stressed out!! but I will be DONE for the semester this time next week! Hooray, then it’s about 2 months of holidays :D

You know what? I’m really so envious of people who live in/near places with beautiful scenery, which they can use as their backgrounds in their photos! Places like the beach, the woods, green fields…. All that’s around me is boring suburbia…! And besides, there is no one to take photos of me so all I have is a self timer… which means I just end up taking pics in my house (which only has white walls… boring..) or outside in my rather drab garden :P
And I think that if you have an awesome background, people are more likely to look at and like your photos!! Oh sigh.. :P

Anyway… it’s been so freezing in Melbourne lately :( Stupid Winter…
I love these tights! I forgot I had them and then rediscovered them :D
And these shoes were an impulse op shop buy… they are great, they have a brogue style pattern on them and a 2 inch platform… but I realised they are too narrow for my wide feet so they hurt. ARGH!! stupid wide feet! Gotta stop buying stuff just cos its cute… I buy too many things that are ill fitting :(

Have a lovely weekend, mine will be filled with study!! D:

Comments (29)

tauyanm
tauyanm on June 18
lovely outfit!! cute stockings!! ~www.tauyanm.com~
Missmochi3
Missmochi3 on May 17
sho cwute!
mau
mau on February 04
haha love the shirt !
bunnydollie
bunnydollie on July 03
really cute! :)
Catherinee
Catherinee on July 01
Your tights are really awesome, I've never seen anything like them! This is very cute.
AlexJordon
AlexJordon on June 30
cute
coldlight
coldlight on July 01
hey thanks :)
theVT86
theVT86 on June 21
You have the coolest t-shirts! I esp love this one :)
coldlight
coldlight on July 01
thanks! yeah i used to have a bit of a tshirt obsession :P
CherryBlossomGirl
CherryBlossomGirl on June 20
this is just adorable!!!
coldlight
coldlight on July 01
hehe thanks :)
Levity
Levity on June 20
one of the many curses of suburbia. I think I gave up on finding interesting places around me, I mostly stick to my house now <br> I would love some super-interesting buildings or scenery, but that doesn't really exist. in suburbia. ever.
coldlight
coldlight on July 01
yeah i agree! i mean... i can take photos where the background is my fence, brick walls, maybe with a tree or something.. haha not too exciting!
mathonka
mathonka on June 20
♡ your T-shirt and tights!!so lolita!!
coldlight
coldlight on July 01
thanks dear!!!
mrs_shankly
mrs_shankly on June 18
I adore the stockings so much!
coldlight
coldlight on July 01
thanks! yes i think they are pretty unique :P
jeroy
jeroy on June 14
funky! (:
coldlight
coldlight on July 01
why thank you :)
MarlaSinger
MarlaSinger on June 14
super duper kawaii <3333
coldlight
coldlight on July 01
hehe thanks :D
slanelle
slanelle on June 13
cute outfit!! love i t!
coldlight
coldlight on July 01
yay glad you like it :)
shadowplay_
shadowplay_ on June 13
haha i like this, you look so goth loli... i've got a skirt like that toooooo :) except i found it too short to preserve my dignity (cos it was partially see through..) :( but yes, it is really fun dressing up like a "character" lol... that's usually what i try to do when i get dressed ;) good luck with exams! uni's the reason why i've been absentee for a while haha...
inKARLcerating
inKARLcerating on June 12
and yer from melbourne.. i was just watching melbourne fash week yesterday and god i was soo apalled! i love the designs and the modern take on each fabric..i even typed a few names.. hmm.. like claud maus and the brand ksubi.. hehe
inKARLcerating
inKARLcerating on June 12
I DIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 OMG!! this is the best ever!! i loove the black and white theme. the marriage of different patterns... yes yes!i love this! FAVED i agree. its really fun dressing up.. too many clothes.. too lil time! haha
coldlight
coldlight on July 01
late reply but thanks so much karl!! :D yeah i love australian designers, wish i could actually afford some designer stuff lol!
WickedPlumVintage
WickedPlumVintage on June 12
that is the cutest dress! i know the feeling about backgrounds! all my stuff has to be studio style cuz there is NOTHING nearby that is cool except train tracks...
Speedbump
Speedbump on June 12
Agreed on the background thing. Though, suburbia might have some... bushes? :) Love the outfit! The tights and the bow make me think of Lula, and the shirt has the cutest trompe l'oeil pattern (hope I spelled that right)
HoneyBunny
HoneyBunny on June 12
Ah I need these tights:D
HoneyBunny
HoneyBunny on June 12
Oh my! This is so cute! LOve it, especially the tights and shoes<3
poppinlev
poppinlev on June 12
as the title said..kawaii ne~ =D
KristaniA
KristaniA on June 12
kawaii ne indeed ^^
coldlight
coldlight on July 01
thanks, that's the look i was going for! :P
ishayshaixa
ishayshaixa on June 12
awesome! you look super cute!
coldlight
coldlight on July 01
thanks dear :)
iheartdresses
iheartdresses on June 12
aww I like your photos and you are totally lucky to at least have white walls to use as a background haha! for me I can't take any pics inside as it turns out too dark so it's outside for me, wish I had white walls lol!:) and love the outfit too! its soo cute, especially your ruffled skirt and cute cute tights!:)
coldlight
coldlight on July 01
oh thanks!! this is a late reply, but i haven't seen you around chictopia lately, and i've missed your lovely comments! :D
KelleyAnne
KelleyAnne on June 12
what a cute outfit!
coldlight
coldlight on July 01
thank you very much :)
kwini09
kwini09 on June 12
i love everything! black and white really looks good together. :D
coldlight
coldlight on July 01
thanks, yeah black and white is the best combo :)
superniknok
superniknok on June 12
ubercute!
coldlight
coldlight on July 01
thanks :P
YOUTHAGAINSTFASHlON
YOUTHAGAINSTFASHlON on June 12
Love the dress :D There's a kawaii feeling indeed :D
Please log in. Don't have an account? Sign up here.
or login below
Username
Password