its raining.. its pouring.. my love life is boring

Updated on May 31, 2009
black Uniqlo pants - black Wedins boots - green sun shirt - gray ato vest
10762788529 3033578023
PREVIOUS
NEXT
Vote_link
61 votes
Comment_link
95 comments
Fav_link
7 favorites
Mail-iconrectangle
Facebook
Twitter
Googleplus
Tumblr
SHARE
inKARLcerating 's Thoughts:

yes its the month of june and again.. as expected, its raining cats and dogs and lions and tigers and bears… OH MY! (3X) LOL!

and in line with that is my oh so gloomy bday..

i used to hate my birthday..
when i was iike 6 ,i begged my mom and dad while crying to let them move my birthday to october or something.. my birthday gifts always consist of notebooks, pencil case, erasers coz its the start of school here in the Philippines..so my forever frugal mom would give me the most cruel excuse that my tuition fee is her most expensive gift.. and toys arent as important as that..

what does a 6 yr old kid care about tuition fees and books and .. and school??

well, my birthday is fast approaching and i couldnt be more excited to receive their greetings.. i mean gifts are for seven year old kids..

thats why as i grew up i treat myself everyday as if its my bday..
i reward myself by buying shoes, make up , toners and face creams.. oh its sooo hard ta be a (-gay-)guy. now u see why i shop too much.. why i live beyond my means? blame my mom.. and the tuition fee and my birthday .. haha

now that im 21 , im just grateful about the things i have.. and what i can do with them.. its a matter of appreciating .. (really , karl?)

today i went to my dermatologist for a facial treatment.. ughhh bein a nurse exposes u to a lot of bacteria and my skin, bein the first line of defense, is mildly lambasted… to make things worse, im working on a graveyard shift (11pm to 7 am) so hello eyebags!! hmm. must by en eye cream too.

my BFF told me that bein unpretty wouldnt get u a boyfriend..

i just told her that if you cant be happy… be yummy! ack!! ahhahaha

shirt – sun from KOREA
layered vest – Ato from Japan
Pants – Uniqlo
boots – Wedins

Comments (95)

StarsAndCrows23
StarsAndCrows23 on June 27
whoa i loveee your vest!!!!!!
wynneprasetyo
wynneprasetyo on August 05
i love you docmarts!
inKARLcerating
inKARLcerating on August 05
theyre not docmarts ehhe thanks though
moulan_rouge
moulan_rouge on July 01
awsome layered vest.... u r kool as always... I also had problems withmy face's skin. Thx to foundation and some powcer, it covers my ugly skin..... U look pretty Karl and sophisticated!
inKARLcerating
inKARLcerating on August 05
thanks so much.. mwah mwah yey to cosmetics1
AlexJordon
AlexJordon on June 30
cool
inKARLcerating
inKARLcerating on August 05
thankss
Martine_
Martine_ on June 30
this it great, you look great! love it
inKARLcerating
inKARLcerating on August 05
thanks mwah
nasTnK
nasTnK on June 19
I like it... cool style!!!
inKARLcerating
inKARLcerating on August 05
thankjs dear
dmk
dmk on June 15
love it!!!! you're so pretty!!!i love your style!!!great!!!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 16
aw me pretty? thanks dear heehee
laladeda
laladeda on June 11
oooooook yo this look is hot hot hot everything cool comes from far away arrghh!!! love love love it xx
inKARLcerating
inKARLcerating on June 16
thanks soo much hehee mwah
IslandChic77
IslandChic77 on June 10
cute!!!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 10
thanks love hihi
JeanPierreMattei
JeanPierreMattei on June 07
SUPER !!!!!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 10
hehee mwah
azzbot
azzbot on June 05
i LOVE the vest on you
inKARLcerating
inKARLcerating on June 10
thanks so much.. its very unique hehe
underthestares
underthestares on June 05
Love it KARL! You're a fashionable nurse! That's what I'm going to be once I graduate next year and pass my boards! EEE..Happy birthday too, and congrats on STYLE ICON! You deserve it!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 05
wow! yer a soon to be nursE? wowww!! hugsss love yah and do yer best! yer gon be loved by many!
claireism
claireism on June 04
haha funny story !! yeah it's been rainy for lyk week or somthing...im stuck in da house !!!damn.. i love ur shirt!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 05
hhehee thanks claire! how r u??? hows yer stay here in Manila? thanks
1234565
1234565 on June 03
YOUR A STYLE ICON!! hehehe!! YAY. im your biggest fan.
inKARLcerating
inKARLcerating on June 04
awww me too!!! i love you 1234565!!! thanksss
seesturs
seesturs on June 02
i want your shirt! :D
inKARLcerating
inKARLcerating on June 03
thanks dear
triccia
triccia on June 02
Hooray!!!!!!! :D Congratulations for being Style Icon!!!!!!!!!!! :D Finally!!!!! Very much deserved!!!!! Keep entertaining and impressing us, Karl!!! AND Happy birthday in advance! :D
renegadelovers
renegadelovers on June 02
Yay style icon, amazing.. you totally deserve this, you have amazing style. Thanks for your sweet comment.. more power to you =) And here is my blog for you to check out when you have time... www.trustme-itsparadise.blogspot.com Ciao!
beckyxoxo
beckyxoxo on June 02
style icon ! you did it ! congrats ! and i wish you will have a happy birthday . seriously , i mean it . xD love your vest btw !
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
thankss becky! awww yer so adorable! hugssss mwahh dont worry i will hehe
justink
justink on June 02
I absolutely love that drapey vest! And the whole look merges so weel together. And oh yeah, Happy birthday!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
hahaa hugss justink! thanks so much. im a sucker for drapes1
parsimoniousgem
parsimoniousgem on June 02
happy early birthday and congrats on the style icon!! omg, the story about your mom! frugal asian mothers, sighhhh.
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
heehehehee i love that// frugal asian mothers.. haahaa. but i should thank her. without her frugality, we wouldnt be able to survive the cuthroat life here in the Philippines. ehhee thanks lovely!! mwah mwah
Haylilly
Haylilly on June 02
congrats my dearest!! :) yayyyy i am so happpyyyy you won!! hahaha and i am shocked that i got chosen but yayy i am happy i am on the same month as you!!! you are the bestest and i am happier that you became a style icon more than i am happy for myself hahaha... mwahhh
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
yes ! how lovely is that .. to share the stage w/ u and marla..i just love u both. supeR! hehe.. this could be chictopia;s gift to us love.. i love u haylily. thanks for the support. and remember.. u always have mine too. mwah mwah hehehe .
pwincessbebe
pwincessbebe on June 02
great great great style !!!!!!!!! love that shirt and shoes. with your handsome face, awesome job and stunning style, i guess your love life won't be that boring anymore. And happy birthday, wish you all the best !!!!!! ps: you are really an icon, i always love what you post here *hug
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
aww ye hav always been so sweet! ur a darling! u uplift my dampen soul hehe. thanks for the loving words. awwwwwwww.. for me, this is already a wondaful wondaful GIFT mwah c u round love!
Ycontrol
Ycontrol on June 02
AHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!! OUR HERO KARL! became style icon!!!! YAY!!! kisses to king of men fashion!! xxx p.s. I always love what you write on your blog! really fun to read! and love the tee shirt!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
thanks YCONTROL!!! awww yer one of my biggest suporters in this site and im forever grateful for that.. yer vote means so much.. so as yer sweet comments.. i need them more than food.. hehe hugss!! I LOVE U! !
jayde
jayde on June 02
love the pants and the vest!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
hi jayde thankssssy!
fugee
fugee on June 02
congrats Karl!!! you deserve to be an icon! you make us proud haha :D
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
AWWWWW hhehheeh THANKS FUGEE! thanks thanks for everything i owe u a lot
issanz77
issanz77 on June 02
great style! love it
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
hi issanz! thanks soo much
ishayshaixa
ishayshaixa on June 01
congrats karl! i knew it! :) u really deserve it!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
thanks ishay.. ohh u sweet thing.. thanks to yer wonderful comments and votes.. i really am grateful. this is such a humbling experience mwah
jeroy
jeroy on June 01
you got it. STYLE iCON babe. :) you really deserve it.. stay kewl karl. MABUHAY !!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
thanks jeroy.. thanks for all the wonderful comments and votes! hugss MABUHAY
aivanmagno
aivanmagno on June 01
I knew it. Congratulations :>
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
thanks man!! hi 5!
mila
mila on June 01
hey you style icon!!!Loving this look.
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
aww hehe thanks hehee
fashiongeometry
fashiongeometry on June 01
great style as usual! congrats on becoming a style icon :D
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
thanksss so so so so much!! huhu mwah
only_cheapclothes
only_cheapclothes on June 01
Congrats man!!!!!! ;)
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
thanks man!! mwah
calivintage
calivintage on June 01
hooray! you soooo deserve it, love! you look wonderful!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
hi my idol! thanks so much.. im really flattered! yippe mwah
trishywishy
trishywishy on June 01
congratulations on your title :) and happy bday :)
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
aww but w/o u guys id be not one of them thanks.. hihi cant wait for my bday!
Shabby_chic
Shabby_chic on June 01
Hey guy, congrats on ur icon title! U so well deserved!!! (:
inKARLcerating
inKARLcerating on June 01
aww yer so sweet.. thanks somuch yer THE NEXT BIG THING maggiey! see my predictions are accurate hehe now well only need to make u on top ..game? hehe
purplesnow
purplesnow on June 01
ooh i LOVE the drapey vest. Very nice. haha you look fab all the time, grave yard shift or not. =)
inKARLcerating
inKARLcerating on June 01
aww thanks dear. i already had a taste of it last night.. it was 3 am and im so effin sleepy but cant coz if i do, someone might die.. lol. kiddos.. thanks. the drapy vest is just fantastic,, but my friend told me it look girly for me..!
cayleem
cayleem on June 01
um hello amaaaazing vest! perfect perfect perfect!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 01
hi pretty cayleem! thanks thanks thanks so r u!!! beyond perfect hugssss
tiffyd
tiffyd on June 01
LOL why do your posts always make me laugh! you're too funny. can you please move to california so you can be my gay best friend shopping buddy? and yes i'm doing pre-med.. how stupid huh? i'm purposely making my life a living hell -__- .. see me as an optometrist in ..oh another 8 years?? sigh! love your boots as always! xoxox
inKARLcerating
inKARLcerating on June 01
HHHHAHAA OMG tiffyd yer effin sweet.. lets do that.. in 2 yrs ill be there babeh!! its not stupid.. actually its smart! way too smart and i admire doctors! we nurses just follow yer orders and its u who really decide. well were a team so i guess both jobs are truly inspiring..optometrist!!? wow double wow! i admire doctors esp if theyre a brain surgeon and an eye specialist hehe thanks..see yah!
girlychic
girlychic on June 01
this is just amazing. and i don't know what you're talking about, your skin is flawless. thanks for adding me to favs, that's definitely an honor!!! i love your style as always. :) :)
inKARLcerating
inKARLcerating on June 01
oh girlychic.. ur an inspiration to me.. i love yer clothes and photos and yuve got the personality to be my idol hehe so more of yer stuff ok? and about the skin?NO! hahaa i hate it.i inherited the oily skin/largepores/acne from both my mom and dad ...ughhh! love yah! THANKSY!
MaleUgly
MaleUgly on June 01
Nice vest! I think a hat would top your outfit off nicely.
inKARLcerating
inKARLcerating on June 01
OMG.. im hyperventilating! thanks for the comment sir! im so humbled.. yes! i know .. ive been neglecting such accessories but nay! it doesnt look good on me.. i swear..i look like an elf.
vianacoke
vianacoke on June 01
hahaha story of my life!!! well you look amazing
inKARLcerating
inKARLcerating on June 01
whahahhaha, yes! maalala mo kaya.,. thanks love! haha
Jasna
Jasna on June 01
U have done it again,ur amazing Karl I sooo luv ur style!!!!!= my chic vote!!!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 01
aww MY LOVELY FOREVER SWEET JASNA! thanks so somuch a vote means a lot to me! huhuhu hugsss
ChloroformPerfume
ChloroformPerfume on June 01
great shirt and vest, they seem to be made for each other!! and about your birthday: what about spending it somewhere else but at home? I spent my birthday on a festival this year, so no one knew me, except from my boyfriend. It was great like this ;D
inKARLcerating
inKARLcerating on June 01
awww i wish i had a special someone.. im thinking of goin somewhere.. alone.. it would be a nice time to contemnplate and reflect..thanks for the wonderful idea.. but my job in the hospital sucks all my energy so i guess i have a 30/70 chance of doing that.. thanks.. the vest is just awesome. it looks trashy buit i admire the creepiness and hue it gives love yah
etaira
etaira on June 01
btwww happy almost birthday :) lol .. or .. should i say happy birthday EVERYDAY ! =p lol
inKARLcerating
inKARLcerating on June 01
hehee yes1 I LIKE IT THAT WAY!!! hahaaa thanks babe!
bambisasha
bambisasha on June 01
freakin awesome VEST!!!!!!!!!!!!!!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 01
thanks love, yes.. its the perfect piece to jumpstart any simple outfit hehe
etaira
etaira on June 01
i love love love the shirt.. and great vest! you always look amazing.. even if its a gloomy day. its gloomy here in california too :( not rainy.. just gloomy. lol i should start living like you.. as if everyday was my bday.. haha. but i need to save up for school >.< gah! boo paying for school! lol. and boo bills! i guess everyday cant be my birthday :( haha .. lol oh lucky you! lol
inKARLcerating
inKARLcerating on June 01
haahahaa.. oh yes! bills are what hinders us from pampering our own lil self! hehe.. reminds me when i was a student , i used the monthly payment for the apartment to buy a face cream... it really made my mom very very furious.. like she was so close in throwing me a knife .. lol.. kiddos.. ohh money! money money!!! gloomy in cali? i thought cali is all sunny , warm and sunshiny? thanks dear
maitabaello
maitabaello on June 01
if you cant be happy be yummy -- HAHA
inKARLcerating
inKARLcerating on June 01
hahha quote unquote! we should live by the inspiring mantra..haha
maitabaello
maitabaello on June 01
you have such witty blogs.i love it! :) i agree, i always reward myself too (okay, sometimes its jst an excuses) haha.. i love the shaded of shirt!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 01
hahha i know. an excuse.. a reassurance for us not to be guilty coz in truth .. it really is guilt-producing mwah mwah i love yah girl.. thanks for appreciating my blog.. by the way i write.. i write like crap.. hehe thanks
krly
krly on June 01
i want this outfit is really cool!!!! you have the most awesome shoes ever facial treatments could be fun HAPPY B-DAY!!! XOXO!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 01
thanks krly my friend! thanks dear heehee i just have a few darling.. hehe. mwah
nia
nia on June 01
go rebelionistaaaa! i always love ur grunge and rebel looks karl. very cool tee. and sure, i do love ur vest! aw!<3
inKARLcerating
inKARLcerating on June 01
heheh thanks dear. yes grungy is my mid name haha.. thanks .. i reckon u love the outfit too.. it speaks asian rebel boys hehe. ye totally gon nail this outfit! hmm. pls wear more boots .. itll look so fierce on u nia! mwah
Mjasin
Mjasin on June 01
Reli like the vest and the way it falls..
inKARLcerating
inKARLcerating on June 01
thanks Mijasin! thanks so much i agree.. its definitely drapey,,
lissakahayon
lissakahayon on June 01
I loooove the tee Karl!!! happpy birthday!!!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 01
thankss lissa. and i so love yer new headshot!! thanks. mwah
furrrampage
furrrampage on June 01
wow amazing vest and boots!!! i feel your pain my bday is in june too!! happy birthday btw!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 01
oh when ? thanks soo much! heehe mwah mwah
Shabby_chic
Shabby_chic on June 01
These r something i would definitely wear! Karl, u definintely not look boring for sure, those boots r too fierce! <3
inKARLcerating
inKARLcerating on June 01
aww ms maggiey! yer sweet.. thanks so much. its such an honor coming from a very powerful woman like u
classietrashie
classietrashie on June 01
I dub thee King of Boots! ehe
inKARLcerating
inKARLcerating on June 01
hahaha awwww ye sweet thing! haaha thanks
slanelle
slanelle on June 01
ahhhh i WANT this layered vest it's so coooooooool !!!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
thanks slanelle! mwah mwah, i wouldnt mind letting u borrow this for a year hehe
melskiesz
melskiesz on June 01
LOVE THAT VEST! :D
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
THANKS lovely dear! mwah mwah!!!!!!11
pret_a_protester
pret_a_protester on June 01
amazing as usual. you inkarlcerate my imagination !
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
hahahaha wow i like yer comment! haahaha mwah mwah
melimund
melimund on June 01
WOW, i love that vest!! Advanced happy birthday!! :D
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
thankss so soo much! hhehhe mwahhhhhhhh
lauramariaH
lauramariaH on June 01
I love that vest!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
OH YES1 theyre just wonderful! thanks laura
Bex99
Bex99 on June 01
love love love the detail!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
hi bex!! thankss soo so much
shadowplay_
shadowplay_ on June 01
hahaha your posts are so funny :) you seriously look like a model, in all your photos! great posing :) and i love your outfit! you're the king of effortless draping i think haha
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
haahaha thanks so much.. i do? awww thanksssss.. huhuhu im really flatterd coz i know im not ehhe.. look im blushing.. hhehe
theVT86
theVT86 on May 31
Cool shirt and vest! and wow..so facials are how you get that great skin? I'm jealous :)
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
heehe thanks sweet! aww u should seen my face.. its really bad! hehee i suffer from pimples and oily skin.. sorry for the gory details heehee hugsss
libys11
libys11 on May 31
that layered vest is delicious! hahahaha.. what an adjective to use eh? but seriously.. where'd u get it?? :D
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
hahhhahhaaahah from my aunt who lives there.. i usually sent her images via email and she shops for me.. usually i only ask her to buy sale items. hehee thanks dear
formocavo
formocavo on May 31
That vest is amazing! You're a June baby? Me too! :)
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
heehehe whens yer bday! oh just when i thought that only few are born in June then you guys came sprouting like mushrooms hehhhe thanks
whatswithamy
whatswithamy on May 31
awwwww, you are such an angel. i too, have no love life.. it can be hard being a straight 16 year old girl too! it's so hard to find booooooooooys! but let me say, any boy would turn their heads when they see you. you are SO beautiful and unique!! and if you lived in Canada, I would buy you a birthday gift that had nothing to do with school! xoxoxo :)
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
hahhaa its so hard ta find boys coz boys become gays hahah kiddos!aww yer effin sweet.. my my im blushing.. thanks amy comon! gimme a warm HUG!! huggggggggggggggggggggg LOVE LOVE
summerromance
summerromance on May 31
that vest is amazing!!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
hi love! thanks.. japanese clothing are rad!
tippy
tippy on May 31
i love love love your vest!!!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
tippy thanks so so much
projectrika
projectrika on May 31
i kind of love your perfect eyebrows. i wish i had those too. mine's are so thick and really annoying that i'm so scared to fix them myself. i love that layered vest too. it's funky. i know EXACTLY how you feel. my bday is fast approaching too and honestly i have no idea what to do. the rain is annoying btw. rawr.
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
id fix it if were 4 blocks away. awww thanks.. i know how to fix others eyebrows but i always have a hard time in achieving my ideal look.. whens the bday love? thanksss
kissita
kissita on May 31
i want that vest! your style is awesome :)
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
thjankss super kissita! hugss1 i love yao! hehe
luisaeastlaw
luisaeastlaw on May 31
advanced happy b-day!!! the boots are awesome! :D
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
thankss my luisa
altheamarie
altheamarie on May 31
When's your birthday? You're a fellow June baby din pala! :)) I love the design of your shirt. And i love your outfit!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
JUNE 7! hehehe ikaw? thanks marie! heehe mwah.. the deisgn is quite rockerish. hhehe kaya nilagyan ko ng vest e not to mention , the fabric is uber soft
jeroy
jeroy on May 31
uyyyy. bagong gupit. :) cool vest.
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
lol/.. o nga e.. hehe ang init kasi thanks jeroy
ladyrett
ladyrett on May 31
21 WOOOOOT!!!! great vest by the way!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
hehhe ladyrett!! gee thanks.. ehhehe
kashuler
kashuler on May 31
I looove the colors in this.
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
thanks i dont usually wear colors but thanks mwah mwah
pemora
pemora on May 31
this is great...you are quite amazing in your pics!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
thankss pemora awww hehehe love ya
YekkY
YekkY on May 31
This is Just Amazingly CooL! I dig the Vest my dear! ;-* Happy Birthday in advance...or belated haha Big Kiss Babe ;-*
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
aww my sweet sis! thanks.. i know ull love the vest! we kinda share the same preference in clothing hehe.. hugss KIS KISS
Sheiqs
Sheiqs on May 31
Love your outfit! this reminds me of the models that I saw on the Penshoppe fashionshow! You look great as always, Karl! I want that vest! hahaha
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
SHEIQSSS! thanks.. aww i shouldav seen the runway show! thanks.. hehe we both love jap street fashiion! yey!
nuitnoir
nuitnoir on May 31
i have the same dillemma as you. that is why i overcompensated myself now cos my mom thinks good education is better than good clothes (which is somehow true.. nah!). i like the neckline of the shirt! and the vest.. hmmmp!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
HAHHHHHAAH.. oh mothers! heehe .. thanks love.. im a sucker for fine details and craftmanship! hehe
lainelumanog
lainelumanog on May 31
i love that: if you can't be happy, be yummy! AHAHAHA! i LOVE IT. :)) your first photo is amazing Karl! hot!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
hahaahah thanks laine! hehehe mwah mwah lets live by that statement! inspiring isnt it?
flattery
flattery on May 31
you look sooo cool! i love that slouchy layery vest and the boots!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
hheheee thanks flattery!! i love u!! im such a fan!
tinyprint
tinyprint on May 31
THE VEST THE VEST THE VEST! I love this look!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
hehhe thanks tinyprint mwah
adventureswonderland
i love this! you always look amazing, but i especially love this! your vest is great :)
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
thankss mwah mwah.. the vest is the focal point in my outfit heheh
shepullsthetrigger
shepullsthetrigger on May 31
i didn't know you were gay! no, just kidding haha i mean to say i didn't know you were a nurse that's great! :) helping people everyday... night... sucks that you've got the graveyard shift regardless you look amazing! and it's okay to spoil yourself, don't worry about it
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
aahahhaa oh u dint see the warning signs? lol..thanks.. good thing during the night, there are lesser procedures and pressures from the doctors hehehe hugss
MarlaSinger
MarlaSinger on May 31
then treat yourself way for this birthday, baby. you deserve that =D and i love the last sentence. hahaha. anyway, the layered vest is insanely cool! i want one <33
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
awww marla1 heehe thanks so much.. haaha. just random thoughts mwah
supervillain
supervillain on May 31
I have to say, I'm loving this casual look on you. T-shirt and vest is definitely a YUMMY combination. (: It's so sad to hear that most of your childhood life you were given school supplies! No child should go through such horrors! Now I see the reason why you would overcompensate by shopping like it's the end of the world! I APPROVE. Hahahaha!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
haahhhaa awww yer feeling me sis! thanks for undaztanding.. u should be my bff from now on! heehee hugsss sometimes tshirt looks tacky on me.. i have the feeling that i dint bother to dress up and we hate that right nicole?hehe thanks again! mwah mwah
s_walt
s_walt on May 31
i love this whole look - so killer
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
hehehe thanks.. mwah mwah
chichelee
chichelee on May 31
i want those boots in my size, or not, doesnt matter i'd wear them either way
chichelee
chichelee on June 02
don't tease me 8) congrats on style icon mister
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
hahaaah aww chichelee! yer so sweet.. hugss.. id totally lend them to u!!
ivywang
ivywang on May 31
I love the shirt and the draping vest!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
thankss so so so much!!! i love ya ivy wang!
mauumauu
mauumauu on May 31
great vest. it looks good on you. yea, and the boots of course! you rock!!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
thanks mauumauu!! hehe hugss!
NickieSIXX
NickieSIXX on May 31
Karl, I'm liking this vest thingy a lot! And as always, I enjoyed your little story...sorry that your bday has always been about school supplies and tuition, etc....but, by treating yourself to all these wonderful materialistic things we're surrounded with I'm sure you're making up for years of pencils, notebooks, and so on. :) Happy Birthday in advance!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
hi Nickie!! thanks dearest heehe. aww its so nice to hear that people from the other side of the world loves my silliness. thanks.. i really really appreciate it..hahahaha yes.. we all need to catch up mostly if were deprived in a way... hugssss
Emdee
Emdee on May 31
Well hopefully your birthday is fun. I'm sure you'll have a fabulous outfit to go out in. =] And I love the rain I wish it rained here more! <3
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
thanks emdee.. i stil cant think of a nice outfit for my bday celeb.. if only u can help me suggest heehe black or colored?> heehe
RougeEtNoir
RougeEtNoir on May 31
karl, you're just too great.
inKARLcerating
inKARLcerating on June 02
heyla|!! and i love u! thanks
plparayno
plparayno on May 31
karl amazing as always! i am loving the layered vest dahling, it kinda blew me away! happy birthday soon my sweet! xxx
inKARLcerating
inKARLcerating on June 01
thanks soo much dahling ehhe.. hugss yer always sweet.. i know u love these kind of shits too! hehe mwah
youngbones
youngbones on May 31
love your outfit esp. your boots. There is nothing wrong with treating yourself KARL :)
inKARLcerating
inKARLcerating on June 01
thanks youngbones.. aww u definitely removed my guilt feelings hehe mwah
Please log in. Don't have an account? Sign up here.
or login below
Username
Password