She's a lazy daisy

Updated on May 19, 2009
Gap top - Levis jeans - doc martens boots - Zara accessories
10946135910 9144327274
PREVIOUS
NEXT
Vote_link
27 votes
Comment_link
31 comments
Fav_link
10 favorites
Mail-iconrectangle
Facebook
Twitter
Googleplus
Tumblr
SHARE
raleene 's Thoughts:

Been feelin under the weather lately. Lots of work to do for school, I’m all alone at home and I really want to take a break from everything. The whole family’s out of town, they left me cos I had tons of work to do! BUT I am not entirely upset about everything cos it’s nice to have some peace and quiet again in my house… :D

Sooo I bought this new daybed for my study room, it’s white (pictured) and I totally love it, it’s just that it makes me so damn lazy. I procrastinated on my schoolwork twice already since it sorta hypnotized me and lured me into spending my free time watching movies from my computer across the room. Sheesh. Evil couch!

OH- something funny came in the mail yesterday. I noticed a huge drop in my mobile phone bill! Believe it or not, this month I’ve only been charged— $10. Gah. Proves two things: I’ve officially become anti-social and I’m turning into a homebody!

Been daydreaming again and again about New York. What a distraction! Hope I find a solution to this soon :)

Comments (31)

Izha
Izha on August 26
love the primary picture
nicolette
nicolette on August 14
You are so beautiful :) love the outfit
IslandChic77
IslandChic77 on June 10
so cute
frustrateddancer
frustrateddancer on June 03
pretty! you remind me of charmagne.
stylerara
stylerara on June 03
cute DMs nice x
vianacoke
vianacoke on May 26
looks like an editorial. so simple but so chic
mila
mila on May 26
Great Martens! I love those white ones.
chedax
chedax on May 20
suya ko sa marteens
pepang
pepang on May 20
love your bag!:) and your daybed
libys11
libys11 on May 20
that is one nice daybed. i can totally feel the comfort and relaxation it is bringing you!! hahaha!! :D
naissacarmona
naissacarmona on May 19
great bag! wow, i wish my phonebill was somewhere near that... haha!
graziebad
graziebad on May 19
i love!
brickbybrick
brickbybrick on May 19
that bag is amazing! did u bought it this season?
raleene
raleene on May 22
zara, rockwell in the philippines :)
brickbybrick
brickbybrick on May 21
in which zara did u buy it? country?
raleene
raleene on May 19
that's from last season :)
SYMPH0NY
SYMPH0NY on May 19
your outfit makes me feel superr relaxed! & the bag is freaking hot.
hi_sue
hi_sue on May 19
love it!
tiffyd
tiffyd on May 19
love the docs!
MarlaSinger
MarlaSinger on May 19
your white docs are dope! is that studded bag? if yes, that would be perfect <333
raleene
raleene on May 19
yup it's my schoolbag :)
MelodyN
MelodyN on May 19
Lovelyy
swalvs
swalvs on May 19
simple-chic... nice...
amorpassion
amorpassion on May 19
simple outfit, but it looks good! i love the doc martens. you're also very pretty! :)
aNIKaP
aNIKaP on May 19
I like that couch! It matches your cool shoes :)
etaira
etaira on May 19
what?! 10$ i dont even think my bill was ever that small :( love the day bed ! im thinking i need one of those. ps. love your hair.. i miss the days my hair was that long :( lol.
etaira
etaira on May 22
i think if you shopped your hair off.. i'd cry FOR you. hahaha.
raleene
raleene on May 19
i'm planning to chop it all off. haha! when I was in 5th grade my hair reached my knees! then one day i decided to cut it shoulder-length :)) idk what to do with it now. lol
lissakahayon
lissakahayon on May 19
Nice couch!!! Looks really comfy!!!
fashiondestroyer
fashiondestroyer on May 19
beautiful!
CarinaVega
CarinaVega on May 19
gosh that's pretty!
jake
jake on May 19
simple and so well done! Luv the Doc
Bex99
Bex99 on May 19
love your room! Looks so inviting!!! Hehehe! Love all the black on the white!!
Ycontrol
Ycontrol on May 19
coool shoes! you REALLY are beautiful! xxx
Jasna
Jasna on May 19
Luv this pic and ur bag!!= CHIC XX
Alyrose
Alyrose on May 19
cute and simple. love it :) docs, purse, and all
runwaydiva
runwaydiva on May 19
i really love your hair! and your docs
Please log in. Don't have an account? Sign up here.
or login below
Username
Password