just concentrate on the collarbones

Updated on May 18, 2009
just concentrate on the collarbones
1520529681 7241917991 1873613767
PREVIOUS
NEXT
Vote_link
36 votes
Comment_link
78 comments
Fav_link
1 favorite
Mail-iconrectangle
Facebook
Twitter
Googleplus
Tumblr
SHARE
inKARLcerating 's Thoughts:

so heres my stonewash ripped jeans! hehe.. this isnt my fave jeans so i tried the ubiquitous experiment of all time….

i used my surgical scissors coz i cant find the regular ones.. hehe..

just went to Fort Bonifacio to buy something at Make up Forever.. hehe.. i need ta buy a sheer powder to keep me fresh during work..

and speaking of work, theres someone who is making me inspired right now.. i wouldnt deny this but i think im havin a crush with some nurse in the area.. hahaaha.. GOD this is soo highschool!

… yesterday , i was so bored in the nurse’s station that i began sketching some clothes.. to my surprise , the nurses supervisor caught me and damn i was so flabbergasted!!
she told me to drop by at her office before i go home..

whew!!
dont worry guys, she just asked me to design her a dress for the wedding that shes going to attend.. haha..
and no i wont post the sketches since im not confident with it.. think Diane Von Frutsenberg amateur style!
haha

top = power to the people
necklace – from bangkok
jeans – topman
boots – doc marten’s
-———————————-

Comments (78)

YARiTA
YARiTA on June 05
LOVIN YOU AND YOUR BOOTS AMAZiN!
inKARLcerating
inKARLcerating on June 06
thanks Yarita! mwah
starxpassion
starxpassion on May 31
Sickest doc martens I've ever seen! And I love what you did with the jeans as well. xoxo
inKARLcerating
inKARLcerating on May 31
hehhe thanks dearest! mwahhhhhhh
ctee
ctee on May 30
what great colors ! i love the top
inKARLcerating
inKARLcerating on May 30
thanks love! mwah hehee
Mik
Mik on May 27
i am still learning how to rip my jeans ha.. love yours! your boots too! they're amazing
inKARLcerating
inKARLcerating on May 30
thanks dear oh yes! i think im a diy addict! officially! ehhehe thanks!
igotsteeth
igotsteeth on May 27
I wanna see the sketches! And I just love your style.. most men look great but don't have elements that are truly inspirational to me... but this is an exception. You look so rock star-ish^^
inKARLcerating
inKARLcerating on May 27
THANKSS SOO MUCH.. i wish i have the attitude of one! im more shy hehee.. thanks dear!! il try to re-draw the sketches heehhe
Backwaan
Backwaan on May 26
oh god I want your shoes, theyd boost any boring dress. I'm actually going to go on a lepoard print doc mrtn hunt. you look awesome :)
inKARLcerating
inKARLcerating on May 26
aw thanks B! HEEHE.. oh i do hope ull find one..ive seen a lot of dms in every thrift storess heree.. too bad theyre not my size, im a size 7.. huhu
michaelstevens92
michaelstevens92 on May 25
hot jeans
inKARLcerating
inKARLcerating on May 25
hi love! thankss
narita23
narita23 on May 24
What a great way to put your surgical scissors to use. Nice job!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 25
thanks love!! hehe
Erikajohanna
Erikajohanna on May 22
I love love love your shoes!!!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 23
thankssss dear
coliessoule
coliessoule on May 22
love love love!!!! super love to the shoes too!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 22
thanks! theyrree my fave ! hehe
Amandala
Amandala on May 21
distinctive! great! :)
inKARLcerating
inKARLcerating on May 21
amandala! aww thankss
maitabaello
maitabaello on May 21
designer in the making :) and those DMs are amazzzing. i want one too :| haha!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 21
thanks eheehhe try ebay love!
mari_mari
mari_mari on May 20
arrrr..so sexy! and your shoes is the best martins i've ever seen!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 21
really? aww thats so nice mari! ur sweet
1234565
1234565 on May 19
you are too fashionable for words.
inKARLcerating
inKARLcerating on May 21
awwwwwwwwwwwwwww i love u!
luxuryredsole
luxuryredsole on May 19
I loved your martins!!! and leopard print
inKARLcerating
inKARLcerating on May 21
thanksss! ehhehe mwah mwah
missastronaut
missastronaut on May 19
karl whre tdid u get those dr.martens???i did not know that they even had a leopard print one..I WANT ONEEEEEE hohohoh..gosh this is such a cool outfit...fantastic job on the jeans!!!and that necklace is supercute..u make wearing allwhite superfun!!:D congrats on the new client;)))
inKARLcerating
inKARLcerating on May 21
thanks dearest i miss u! i got it from ebay!! heheeh.. awww love u!! i mis yer posts!
Emdee
Emdee on May 19
The shirt is AWESOME!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 21
thanks emdee xoxo
vianacoke
vianacoke on May 19
the jeans are slashed perfectly! so hot
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
really? haha thanks dear awww
Jasna
Jasna on May 19
Those jeans are awsome!!!!! Luv it!!! = CHIC XX
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
thankss Jasna! always sweet
twiceluxvintage
twiceluxvintage on May 19
the boots! AH I wannnt!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
thanks i miss u love!
projectrika
projectrika on May 19
the pants...everytime I see ripped pants anywhere, I think, "ohno, it's all wasted.. " but then as i look, I feel this sense of bewilderment that despite that it's all torn up, it's look funky and edgey, absolutely awesome! So far the best ripped jeans I've ever seen. :D
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
hehheh me too.. but im so curious.. just like the famous raquel allegra shredded tees! the best? awwwwwwwwwwww THANKS SO SO MUCH!
jaypuc
jaypuc on May 19
j'adore! those boots are awesome :) and your collarbones so stylish! :p x
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
awww jaypuc! thanks dear.. merci! =p
CurrentBoy
CurrentBoy on May 19
God! I love those pants!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
thanks so much dear
shmicole
shmicole on May 19
haha! omg. na-shock ako. i thought she gave you some good ol' scolding! ;)) love your docs! hey hey hey, who's the lucky guy?? is he cute??? text meeee! ;))
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
hahhhahhaaa,, ako dn nga e. toots i received the vest na! cant wait to post it s chictopia and LB!! yipee! the gay guy? nah hes not that cute.. prolly not even yer type but i dunno! hes HOT!@ lol
naissacarmona
naissacarmona on May 19
wow, you are amazingly stylish!those jeans are genius!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
thanks so so much naissa! hihi! mwahhhhhhhh
pwincessbebe
pwincessbebe on May 19
you look AWESOME !!!!! everything is just perfect !!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
awwwwwww super thanks love! hehe
emilyamelia
emilyamelia on May 19
those jeans.. are ridiculously amazing plus your boots and shirt?!? i can't take ittttt :D www.inkspirits.blogspot.com
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
hhehehehe yer lovely dear! emily see u around!! hehe thanks so much .. glad u liked it!
mila
mila on May 19
Ohhhhhhh Karl,what can I say...haha I always repeat the same,I love your outfit! P.S.Those boots rock!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
wahhhhaahahah i love thy comment! hehe .. thanks so much., i wouldnt get tired hearing them from u mila! mwah! love yu
raiscake
raiscake on May 19
I am so ridiculously in love with your boots, I can write love songs about them! :D
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
awww u can? hheheeh oh i adore songwriters! hehe love u raiscake! thankssy!
coco_h
coco_h on May 18
ur sketch story was funny...lol..ull be famous karl. u just wait for it. when that day comes ull be like "omg coco was right!" haha =)
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
hehee,. o coco! i dunno bout that.. u think so?? hmmm.. lets see ok? but im too shy to be famous.. id be loopy with all the attention if ever! hehe love ya
summerromance
summerromance on May 18
wow!! your sketches must be that good!! ooh!! i wanna see!! fierce as usual karl!!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
hehee no! i cant!! u wont like it! hehe love yah! mwah mwh hehe
graziebad
graziebad on May 18
u look very sexy! woot woot!;*)
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
heehheeh awwwww
black_lilies
black_lilies on May 18
your style is always amazing!! =)
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
AWW thanks! yey! love ya
cayleem
cayleem on May 18
oh those jeans are AWESOME! and so are the docs. my favorite part has to be the fact that you made them with your surgical scissors! LOL =)
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
hehehh.. thanks cayleem. i was bored that day and im just the most impatient person in this planet... i wana rip my pants like crazy but am so lazy to find the scissors.. so i have to do some adjustments! hehe.. i wonder if my scissors's blade are good? haha
runwaydiva
runwaydiva on May 18
wow boots
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
thanks diva hehe mwah
mirb
mirb on May 18
your jeans look great!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
thanksss mirb! mwah
YekkY
YekkY on May 18
Never Fails to deliver ;-*
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
awww mwah
crashnebula
crashnebula on May 18
you look amazing ....LOVE THE DOCS!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
thanks dearest!! mwah mwah
lissakahayon
lissakahayon on May 18
Im super loving those jeans!!!!!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
thanks lissa! thanksss
msrawr
msrawr on May 18
loving the jeans! thats so amazing that she asked you to design a dress, be proud! :D
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
hehehee thanks.. i was shocked myself! hehee mwah
swalvs
swalvs on May 18
so stylish as always honey! loved the tee especially! i want doc marten's as well
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
thanksss i love u too! mwah hheehhe
frenchieee
frenchieee on May 18
i loveeeeeeeeee your pants! they look amazing :D
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
thanks so so much!! =p
xs_
xs_ on May 18
oh, a new steamy profile photo! ... I think a common male fantasy is nurses getting naughty on the after-hours shift? well what a modern surprise you'd give them! :D ... awesome styling / modeling / photos as ever. go karl go! ...
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
hehehee but the phot luck some brightness so i hafta change it dear sorry hehee i love u! thankss! go xs! mwah
plparayno
plparayno on May 18
love your profile photo too! x
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
hihi.. thankss.. have to changed them coz i look dull! hehe
libys11
libys11 on May 18
wow!!! you're the only one who can pull this whole outfit off!!! great!!! :D
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
awww... there are others who do it better! hehe thanks though! yer too sweet mwah mwah
MarlaSinger
MarlaSinger on May 18
oh wow! congrats! you'll be a great designer! may i see your design pleaseeee =DD and i love your sick jeans <333
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
heehehe i wish!! hehe thanks so much. il let em show u one once i feel confident bout it i promise! marla i loveu
plparayno
plparayno on May 18
love the one colour look on you! love the jeans! love the jeans! hotness dahling! x
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
thanks so much! always! heehe
fauxfur
fauxfur on May 18
Perfection!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
aww thanks love"!
Jujubabyy
Jujubabyy on May 18
your whole outfit is BAD-ASS! TWO-THUMBS waaaaay up!! So hot!!!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
thanks JUJU!! awww
aranell
aranell on May 18
I think i love you :)
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww aranell my idol??!!! u serious? hehe
amorpassion
amorpassion on May 18
what awesome jeans!!and i love the shirt and shoes! youre so stylish :)
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
thanks amor! hehhe.. u too!
etaira
etaira on May 18
i love the jeansss <3 you worked magic with a pair of surgical scissors lol. & i friggin love your necklace1 <3 .. btw.. i love high school crushes! haha.. &hate them at the same time.. but you get that kiddy heavy traffic in the stomach feeling! LMAO
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
awwwwww etaira! thanks 1hehehee.. i know. it frustrates me when our dreams never turned out the way we want it! ahaahah.. oh well! at least somethings makin us smile! love ya thanks again
hlnb6
hlnb6 on May 18
go to flea markets!! you'll find those and more great stuff (*)
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
heeehe thanks for the tip love!
reshooom
reshooom on May 18
those surg scissors did a fantastic job!!! oh gosh!!! I really look forward meeting you in person one day, this or that part of the globe or in Paris for the fashion week!!! hahaha!!! love your entries...!!! =)
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
hehehehehe thanks resh! THANks for the support.. im overwhelmed! I LOVE U! we weill see each other forshorE!
bixaorellana
bixaorellana on May 18
K, I'm stealing that shirt now.
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
hehehee thankss ILL WATCH OUT FOR U! HAHA
Alyrose
Alyrose on May 18
lovin it
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
hi alyrose! thankss!
0909jackie
0909jackie on May 18
Yes to EVERYTHING! especially those docs mmmm... i want to steal them from you! I am currently attempting a denim destruction... hope it goes as well as yours!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
jackie!!! heehe thanks . oh i bet youll do better! the surgical scissor gave a messy jagged result! hehe
Orchidea_nera
Orchidea_nera on May 18
chic!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
thanks xoxo
reborn
reborn on May 18
that jeans is awesome!! i'll try to do the same with a pair of mine !! i hope to have the same result !!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
heeehe thanks. be sure ta use a pair of surgical scissors lol! show me yer project ok?
Stern
Stern on May 18
i totally love it! i wanted to do the same with my plain pair of jeans but i dont want to ruin them! but i would love to have one of those!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
thanks! at first i chickened out but im super bored that day and annoyed that my closet is getting drab! hehe mwah mwah...
joannaladrido
joannaladrido on May 18
this is sooo amazing and you found another use for surgical scissors! i love it!!!!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
heeheehee thanks! love ya JL!
supervillain
supervillain on May 18
Those surgical scissors did some wicked awesome cuts on those jeans! Hot, as always. Now to the matter at hand . . . OMGFTW YOU'RE A DESIGNER NOWWW! Why won't you post them sketches? If your head nurse loved them so much, then we most certainly will too. That little HSish crush must be somethaaang. I mean, he got you all inspired and creative. JUST don't forget me when you're rich and famous K! (Who knew nursing would be this much funn?)
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
rich and famous? hahhaha.. what made u say that u cute thing! awwww MWAH
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
wicked indeed! hhaha thanks nicole! im super enjoyin my work.. maybe thats why.. im still clumsy and all either! i dunno bout my sketches! hehe.. im shy!! ill update u dear about the crushy thing.. oh thanks for reading my posts! mwah
gladys_c
gladys_c on May 18
fabulous as you always are!!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
thanks GLADYS! hehe mwah
HoneyBunny
HoneyBunny on May 18
Love it! The jeans are a blast;D And love your collar bones:D ;* <33333
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
awww my collarbones? thanks! hehe mwh
sadgenic
sadgenic on May 18
hahaha.. i can't imagine u've work in hospital and always wear uniform hahah.. stay like this... maybe a lot people in hospital will like it.. ;)
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
heheheehe oh yes! i work there.. it makes me hungry to wear real clothes! hehe love ya
trishacamille
trishacamille on May 18
aww nice! love the shirt!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
HI DEAR! thanksssssss
lisalovesyou
lisalovesyou on May 18
i am so jealous of how well you pull those jeans off. it's like they belong on you!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
THANKSS! AWWWW.. im so flattered.. the pants used to be so loose for me so it had to be my test dummy hehe. thanks.. u can do this too lisA!
Haylilly
Haylilly on May 18
well done on ur jeans!! nice diy indeed!! :) and i do want to see your drawings!! hope one day u will show u again (i remember you have showed us some before, many months ago)
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
hi haylily!! hehee thanks.. im not that proud but ill think bout it.. for you my love!
mcmaris
mcmaris on May 18
Sick jeans!!1 Love the Docs too!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
thanks mcmaris! =p
popyourfashionpill
popyourfashionpill on May 18
Love those jeans!! Wow RN/designer!=)
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
thanks! haahahahaa! i wish
rileybabe
rileybabe on May 18
im lovin those ripped jeans! u should post ur sketches =) if the supervisor loved it, im sure we will!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
awww RILEY!! u sweet thing! thanks.. hehe thanks
hirasoygeboy
hirasoygeboy on May 18
<333 the jeans
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
thanks! haha
ishayshaixa
ishayshaixa on May 18
lookin HOT! the jeans are awesome!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
heheh thanks ishay!! haha hot?
Ycontrol
Ycontrol on May 18
I LOVE your jeans!!! so cool &hearts; so cool to use surgical scissors! ahaha I really wanna see your sketch!! Yay for having a crush on nurse! =P
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
thanks soo much YC! heheee.. mwah .. i love the jitterz of havin a crush
thriftnstyle
thriftnstyle on May 18
One hot look! As always! Wow, so you're a nurse? Well, you are a living proof that nurses are anything but boring. Lavett!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
thanks so much!! hehee.. thats the notion i wana break! everyone can be chic.. a policewoman.. a firefighter... a doctor or whoever! hehe! thanks love
lisaden
lisaden on May 18
WAY TO GO with the surgical scissors! :)) like you, i'm a lover from the fashion and medicine worlds :D
inKARLcerating
inKARLcerating on May 19
hahhhaaa. thanks! yey! HI 5
nia
nia on May 18
owh, how lucky u are! didn't got a punishment from the supervisor. haha.
inKARLcerating
inKARLcerating on May 18
hahha THANK GOD! whew!
nia
nia on May 18
wow! im so jealous with ur destroyed jeans! very cool outfit like always. and certainly, adore ur boots karl! u're so lovely<3 btw, 1st comment! haha.
inKARLcerating
inKARLcerating on May 18
hahhaa i bet u can do better ! hehee.. thanks much NIA1 love you!!! hahha yes 1st comment! hhahha
Please log in. Don't have an account? Sign up here.
or login below
Username
Password