Boys in the girls' room, girls in the men's room.

Updated on May 17, 2009
white vintage doc martens boots - blue boyfriend jeans Hot Topic jeans
7080477119 6433043587
PREVIOUS
NEXT
Vote_link
33 votes
Comment_link
43 comments
Fav_link
12 favorites
Mail-iconrectangle
Facebook
Twitter
Googleplus
Tumblr
SHARE
raleene 's Thoughts:

My vint DMs arrived last week and so far it’s my best Ebay purchase to date. I’m expecting more vint pieces and a very heavy credit card bill. EEP! Promised dad that I wasn’t gonna purchase any more things online but I guess that’s what happens if you’re stuck at home most of the time and can’t go out cos your plates/homeworks are piling up!

Havin my last midterm exam tomorrow, lazing away since the freakin daybed arrived today which totally made me procrastinate— watched two old movies today! Sorta relieved my loneliness for a bit, my family + cousins are out of town. Here I am enjoying the quarterm system of my school, studying! LOL. Nah, ain’t complaining, I’m loving what I learn, most especially because each time I watch a movie, all the lessons in our History of Art and Architecture class keep poppin up! The only sad part about it is I keep longing to travel. Patience, i tell myself. :)

Have u guys seen Angels and Demons yet? I totally loved it, but it’s sad that Vittoria didn’t wear the right outfits, which IMO, would’ve made her look hotter— like how I pictured her after reading the book 4 years ago. But whateva, she was still very pretty in the movie. Makes me think I should’ve been a physicist- she’s my idol now. :)) Oh, tiny fact: I was given a chance to study Engineering and Applied Chemistry for college, but an art scholarship came knocking on my door and here I am, immersing myself in art, cultures, architecture and interiors. At least I still get a little bit of Math and Science (chemical + physical aspects) in my course, to satisfy my inner nerd. :-B

**btw, 4 years ago I also vowed that I would name my future daughter Vittoria. Heeeeee.

Comments (43)

FlashGlam
FlashGlam on December 27
divine
sparklyG
sparklyG on December 12
the way to make sporty style look chic! :D
monalisa365
monalisa365 on July 30
Fabulous, really!
artistwriter
artistwriter on June 23
Yes, you are adorable.
IslandChic77
IslandChic77 on June 10
cuteeeeeeeeeeeeeeee wow
claireism
claireism on June 04
wow cute outfit nd u r really cute!! dude u rocked!
Csieh
Csieh on May 24
Pinas ( L ) That outfit, uh love it :D!
Ann
Ann on May 21
Philippines! :) Lovely outfit and an awesome photo quality - how did you get this photo like that?^^
raleene
raleene on May 25
light source was from my desk lamp across the room. played around with selective color adjustments in photoshop :)
lauretha
lauretha on May 20
gorgeous!
jake
jake on May 18
awesome look! Perfection!
etaira
etaira on May 18
i am absolutely in love with your outfit.. haha love the look
nia
nia on May 18
adore this. love ur docmarts!
runwaydiva
runwaydiva on May 17
no doubt i am a fan! :)
EDENZ
EDENZ on May 17
What style! Love it!
vero29
vero29 on May 17
love this look!
Alyrose
Alyrose on May 17
love the docs!
mari_mari
mari_mari on May 17
perfect combination
jazzyhwang
jazzyhwang on May 17
those shoes are awesome! :) i saw angels and demons! and it was really good! all the art history lessons kept popping up with the bernini and raphael! my boyfriend hated it though :/ anyways, you look great as always!
raleene
raleene on May 17
yeah art history! thanks :)
paulinabelle
paulinabelle on May 17
lovely
msrawr
msrawr on May 17
you look so laidback in that outfit! i really want to watch angels and demons, and it's great that it's been getting good reviews. i was a little afraid because i didn't think the da vinci code was good...
raleene
raleene on May 17
hmm my mom slept through it! but i liked it better than TDVC, mostly cos of the art involved :)
StyleSketchbook
StyleSketchbook on May 17
Loooooooooooove it :)
bellaumbrella
bellaumbrella on May 17
amazinggg style. and the shoes are great!
hirasoygeboy
hirasoygeboy on May 17
waw love the shoes..and ebay help u..great style..love it
eve
eve on May 17
u have the white one? damn!!!! *jelous mode on
raleene
raleene on May 17
just got lucky that the white ones popped out when i was searchin for DMs in my size :)
princessdiana
princessdiana on May 17
i so love this style! good job! :)
umbah
umbah on May 17
Ooooh this outfit is yummy! I love chic grunge!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 17
where did u buy the long vest? yer such a smart girl !!!!!!!!! how i envy u! hehe
raleene
raleene on May 17
bought it two years ago in Maldita :) no, just got lucky with school before. lol. better to be street smart i think :) thanks for faving!
inKARLcerating
inKARLcerating on May 17
Vittoria is such a fierce name!! very vampiric ! heee i love the docs! omg!1 yey yey! isnt ebay such a heaven!??? I LOVE THIS OUTFIT!!! faved faved!
shadowplay_
shadowplay_ on May 17
awesome bag and shoes! love the way you styled it :)
sadgenic
sadgenic on May 17
love ur expression heheh =), and the outfit also
Annabu
Annabu on May 17
love your boots
Ycontrol
Ycontrol on May 17
love the stripe and shooooooooooooooes!! chic!
lissakahayon
lissakahayon on May 17
Nice shoes!!!!!! Online shopping is addictive!!!
Dayen
Dayen on May 17
cooooooooool
supervillain
supervillain on May 17
Wicked shoes! I most def. need to try eBay shopping!
raleene
raleene on May 17
you really should! but shipping might kill you. lol. i was really lucky the boots were hella cheap.
Willemijn
Willemijn on May 17
I love it too!
swalvs
swalvs on May 17
tres bien! :)
schmetterlinq
schmetterlinq on May 17
love it!
dmk
dmk on May 17
cute and sexy...
cheezyBABE
cheezyBABE on May 17
adorable
pwincessbebe
pwincessbebe on May 17
love this !
pepang
pepang on May 17
love your style:)
bambisasha
bambisasha on May 17
super stylish!
necklace
V Choker
$21
Users you may like
HAUTE_AND_REBELLIOUS
HAUTE_AND_REBELLIOUS from Los Angeles, CA
chellelaabelle
chellelaabelle from San Francisco, CA
CutiePieMarzia
CutiePieMarzia from Vicenza, Italy
Dominiquetiu
Dominiquetiu from All Around The World And, Philippines
HallieDaily
HallieDaily from Los Angeles, CA
Please log in. Don't have an account? Sign up here.
or login below
Username
Password